Hogy bírtátok a Miskolc Rali megpróbáltatásait?
- A múltkori egri futamra vegyes érzésekkel készültünk, ahonnan végül jó szájízzel indultunk haza, minden jól alakult és kategória 4. helyen végeztünk. Most a Miskolc Ralit nagyon vártuk, viszont innen vegyes érzésekkel távoztunk, mert iszonyatosan kemény volt az elejétől a végéig és nagyon elfáradtunk. Az Citroen sokat kapott, de szerencsére kibírta és problémamentesen autózhattunk. Mi sokkal nehezebben vettük az akadályt, mint a kocsi. A hosszú etapoknak és a melegnek köszönhetően a végére minket rendesen hazavágott a miskolci erőpróba, de teljesítettük és ez klassz érzés.
Mi volt az eredeti terv erre a futamra?
- Mi minden versenyre azért megyünk, hogy jól szerepeljünk. Első szempont mindig az, hogy célba érjünk, a második pedig az elejében lenni, vagyis a dobogó bármelyik fokán állni. A prológon első időt tudtunk menni, de aztán jöttek az igazán nehéz szakaszok, ahol hol jobban, hol rosszabbul teljesítettünk, de végig küzdöttünk. A gumizás és a felhordás sokszor feladta a leckét, nem tudtuk mire is számíthatunk a következő körben, de úgy gondolom egész jól megoldottuk a feladatot, csak most elmaradt a várva várt szép eredmény.
Hamarosan nekiálltok átépíteni a Citroent murvára?
- Kicsit nyalogatjuk a sebeinket, aztán pár nap és készülünk az Iseum Ralira. Kérdéses volt, hogy autót bérlünk, mint eddig a murvás versenyekre, de úgy néz ki tudok menni a sajátommal, mert lesznek alkatrészeim. A szombathelyi szakaszok jó minőségűek, szeretjük a várost is, és reményeink szerint jobb helyen végzünk, mint most. A kategória kérdéses, mert a murvás futamok nincsenek a Peugeot Kupában, ezért kevesebben leszünk, de bízom benne, hogy jönnek azért páran a 6-os csoportból, mert csak úgy van értelme, ha van kivel csatázni.