Komoly feladat volt a versenyzőknek, hogy hét plusz egy prológ pályát fel kell dolgozni, ilyen nagyon régen nem fordult elő. Mivel otthon versenyeztek, ezért náluk nem volt pálya ismereti hiány. A páros mondhatni a Pécsváradi gyorsasági szakasz környékén élte fiatalságát, ám egy féltengelytörés meggátolta őket, hogy végre versenytempóban is megtapasztalják az igazi rali pálya ízét.
„Az első gyorsasági szakaszon szétcsúszott a bal oldali féltengelyünk, így kellett teljesítenünk az első kört" – mondta Neukirchner András, majd hozzátette: „Nem szerettünk volna itt kiesni, mindenképpen a szuper rally mellett volt az egész csapat, ám a komoly kihívás lett a szervizelésből. Mindent átnéztünk, még váltót is cseréltünk, mire észrevettük, hogy az új féltengelycsukó csúszott szét.”
Így a napot a szervizben töltötték és várták a következő versenynapot. Ha már ők nem tudtak menni, segítették a kategóriatársukat, akinél eltörött a féltengely. A csapat segítségével biztossá vált, hogy ők már nem nyerhetnek, hacsak Szelep nem hibázik nagyobbat.
„Vasárnapra nem maradt más, minthogy jóízűt autózva karcmentesen vigyük az autót a célba, de mi kihívást kerestünk és Csomós Miklóssal felidéztük a két évvel korábbi Rallye2-es küzdelmünk. Sajnos Mixiék autója nem bírta ki a napot, így nagyobb kockázatvállalás nélkül teljesítettük a versenyt” – tette hozzá András.
A srácok vasárnap minden szakaszt megnyertek a kategóriában, de a szombati kiesésüknek köszönhetően tíz perces hátrányt nem tudtak volna ledolgozni.
A folytatásban a csapat kihagyja az Eger Ralit, hiszen nincs értelme úgy itthon versenyezniük, hogy a szövetség azon versenyzőket bünteti, akik elmennek a versenyekre. Ha nincs a kategóriában minimum négy versenyző a nevezők nem kapnak pontot, csak kupát. Ezért is választották külföldöt és a Santa Domenica Rally Showt.