„Nagyon jól sikerült a mai nap, igaz, Vincze Ferit nem sikerült megfogni, a végére maradt 1.3 másodperc közöttünk, de legalább az utolsó szakaszon aratott győzelemért kaptunk plusz három pontot – nyilatkozta Ranga Péter. – Végig jó időket mentünk, de toltuk magunk előtt azt a fél perc hátrányt, amelyet a szombati rossz döntésem – túl puha futómű-beállítást választottam az első két szakaszra – eredményezett. A negyedik hely ellenére számomra az év versenye volt a Mecsek Rali, mert nagyon élveztük a küzdelmet és remek pályákon autóztunk. Nyertünk három szakaszt és érzésre is gyorsak voltunk. Egy verseny van hátra a bajnokságból, hátrébb már nem csúszhatunk, s bár a mínuszolás bekavarhat, őszintén szólva a javításra is csak matematikai esélyünk van. Negyedik hely az első évben… Nem is olyan rossz!”
Az ifjabb Ranga László, Tóth Imre kettős az első három gyorsaságin rengeteget javult – ígéretéhez híven a lovak közé csapott és a nyolcadikról felzárkózott a hatodik helyre. Csak aztán…
„Az utolsó gyorsasági szakasz harmadik kilométerénél történt valami. Az olajnyomást jelző lámpa felvillant, jelezve, valami probléma van – mesélte ifjabb Ranga László. – Ilyenkor ildomos leállítani az autót, hogy ne legyen nagyobb baj, meg is tettem, de azután Imi mondta, hogy próbáljam meg újraindítani. Végül, ha utcai tempóban is, de sikerült teljesíteni a szakaszt, ám két helyet visszacsúsztunk, és végül nyolcadikként értünk célba. Nagyon sajnálom, mert jó kis napunk volt, nagyon élveztük a harcot Bútor Robiékkal, s egy-egy szakaszon az élmezőnyhöz is sikerült egészen közel kerülni. Az időeredményeket nézve örülök a mai napnak, a végeredmény azonban nyilván nem tölt el felhőtlen örömmel.”