„Nem szeretjük, amikor egy versenyen csak az ötödik helyet érjük el, de most örülünk neki!” – kezdte összefoglalóját Frici. Összesen 12 gyorsasági szakasz plusz egy Szuperspeciál várt a versenyzőkre a Székesfehérvár Rali keretében, ami gyakorlatilag másfél napos verseny volt. Az első versenynapon csak délben indultak a párosok, hogy négy gyorsaságin összemérjék erejüket.
Friciék esetében szó szerint erőfelmérő volt ez a nap, ugyanis a harmadik gyorsaságin tönkrement a kormányszervó, és „izomból” kellett irányítania az R5-ös Ford Fiestát. Nehezítette a dolgukat, hogy az eső is eleredt, de a mezőny nagy részéhez hasonlóan ők is száraz felületre optimális abroncsokkal vágtak neki a napnak, és ezeket nem is lehetett lecserélni. Végül a határokat feszegető erőfeszítés árán sikerült eljutniuk a szervizparkba, ahol kicserélték a hibás alkatrészt, és vasárnap ismét egy tökéletes autóval folytathatták a versenyt.
A második napon nyolc gyorsasági szakasz és 110 versenykilométer szerepelt az útvonalban. A szombaton „összeszedett” 40 másodperces hátrány azonban már nem tette lehetővé, hogy a legjobb helyezésekért harcba szálljanak, viszont az 5. pozíciójukat sem veszélyeztette igazából senki. Friciék ennek ellenére két szakaszon is a leggyorsabbak voltak vasárnap, és reális esély nyílt volna a jobb pozíció megszerzésére, akkor még gyorsabbak is tudtak volna lenni.
„Az év végi elszámolás szempontjából nagyon fontos pontokat szereztünk Székesfehérváron is, és a szakaszgyőzelmek is bizonyítják, hogy versenyképesek vagyunk. A szombati technikai hiba azonban megpecsételte a sorsunkat, viszont a szervizcsapat önfeláldozó, gyors és precíz munkájának hála – és amit ezúton is szeretnék nekik megköszönni! – folytatni tudtuk a versenyt. A sebességünk megvan, a csapat remekül működik, így az optimizmusunk egyáltalán nem csökkent, és bizakodva tekintünk a bajnokság következő fordulója, a Veszprém Rali elé, ahol egy igazán jó eredményt akarunk elérni.” – zárta szavait Frici.
A Székesfehérvár Rali végeredménye:
1. Hadik András – Kertész Krisztián Ford Fieata R5 1:08:05,4
2. Herczig Norbert – Igor Bacigal Skoda Fabia R5 +6,6
3. Vincze Ferenc – Bazsó Attila Skoda Fabia R5 +31,8
4. Velenczei Ádám – Szedő csaba Hyundai i20 R5 +53,4
5. Turán Frigyes – Farnadi Ági Ford Fiesta R5 +1:15,4