Herczigék a harmadik szakasztól kezdve végig az élen álltak, bár az 1. versenynap végén csupán szűk négy másodperc volt az előnyük.
- Az 1. versenynapon egyszerűen nem lehetett taktikázni. A versenytársaink rendkívül gyorsak voltak, ezért semmi más dolgunk nem volt, csak hiba nélkül, kőkeményen nyomni a gázpedált. – értékelt a címvédő. – Tudtuk, hogy Szombathelyen is kiélezett csata vár ránk, de azt is tudtuk, hogy műszaki szempontból tökéletes autót kaptunk a BRR csapattól, ezért csak rajtunk múlhatott a siker. Azt ismét el kell mondanom, hogy rendkívül motiváló számunkra, a mezőny eleje. Ennyire szoros élbolyban régen versenyezhettünk, ezért egy pillanatra sem lehet kiengedni, végig koncentrálni kell ahhoz, hogy a nap végén dobogós pozícióban térhessünk vissza a szervizparkba.
Herczigék egyáltalán nem taktikáztak, bár a mezőny elejéből a legtöbb páros azt mondta: ”nem feltétlenül előnyös másnap az 1-es rajtpozícióból indulni”. Erre az SRTH párosa azonban egyértelműen rácáfolt. Vasárnap ugyanis mind az öt gyorsasági szakaszt megnyerték, így meggyőző előnnyel gurulhattak fel a céldobogó 1. helyére.
- Minden úgy alakult, ahogy elterveztük, sikerült megvalósítani az elképzeléseinket, tökéletes hétvége volt. – mondta arcán óriás mosollyal a futam céljában Herczig Norbert. – Nagyszerű versenyt vívtunk Szombathely környékén, amit a rendező olyan elemekkel tett érdekessé, amelyekre sokáig emlékezni fogunk. Ezek közül kiemelném a 25 kilométeres Power Stage-et, ami számunkra egy fantasztikus rali pálya volt. Többek között az ilyen szakaszokért szeretjük ezt a sportot. Arról nem is beszélve, hogy az élmény mellett a megszerezhető plusz pontok is motiváltak bennünket. Így tehát Miskolchoz hasonlóan most is a megszerezhető maximális pontszámmal zártuk a futamot, ami igen fontos a csapat számára, hiszen az abszolút értékelésben ez rendkívül sokat ér.
Az Országos Rallye Bajnokság következő futama ismét három hét múlva következik, amikor is a mezőnynek egy aszfaltos futamot kell majd teljesíteniük Székesfehérvár környékén.