Minek tudható be, hogy az eredmény elmaradt a várakozásoktól?
Sajnos a Subaru, amit vezetett, egyáltalán nem volt az igazi, hiszen az egyenesekben sem ment jól, ám úgy voltunk vele, hogy ha már ott vagyunk, és ha már autóban ül Feri, akkor menjen végig, hiszen ő mindezek ellenére jól érezte magát. A turbócső rögtön az első gyorsasági rajtjánál kidurrant, abban a pillanatban, ahogy elindította a rajtprogramot. Az első há- rom szakaszon így kénytelen volt turbónyomás nélkül menni, ráadásul a harmadikat megelő- zően még defektet is kapott. Ennek tudható be az első körben összeszedett komoly hátrány, s úgy is nézett ki a helyzet, hogy fel kell adnia a versenyt, de végül sikerült befoltozni a sérült alkatrészt, s így valamivel jobb időket tudott futni. A végeredményt egyébként a szerelés miatt kapott büntetések is befolyásolták, ami szintén több helyezésbe került.
Mennyire nehéz pályaversenyzőként átülni egy raliautóba?
Roppantul, legyen bármilyen jó is egy pilóta, egy murvás futamon lehetetlen megközelíteni az élmezőny tempóját. Életében most indult először raliversenyen, beugróként senkitől nem várhatnánk jobb eredményt. Minden nehézségtől eltekintve Feri élvezte a versenyt, s ezúton is köszönjük a szponzoroknak, hogy lehetővé tették számára a részvételt.
Körvonalazódnak már a tervek 2016-ra?
Feri a következő szezont is a Zengő Motorsportnál kezdi majd meg. A terv szerint teljes szezont fog futni vagy a TCR-ben, vagy az Európa-kupában – de az sem kizárt, hogy mindkét széria mezőnyében felbukkan majd. Bízunk benne, hogy még az idén eldől minden.