Ezzel a Mitsubishi Lancer Evo IX-cel versenyző páros a bajnokságban, holtversenyben feljött a második helyre. Matics óvatosan kezdett és végig a célba érés lebegett a szeme előtt. Az áhított győzelem ugyan nem lett meg, de így is elégedett.
„Nagyon nehéz verseny volt a Veszprém Rali. Ezeken a pályákon a kategória második hely felér egy győzelemmel is” – mondta Matics.
„Az első napi két pályán óvatosan kezdtünk, minden hibázási lehetőséget el akartam kerülni és a biztonságos célba érésre törekedtem. A szombati pálya is nagyon nyomos lett. Jobban kijártuk, mint tavaly, ezért sok kő, szikladarab került elő, amin defektet lehet kapni, ha pedig a nyomban nagyon megterheled a gumi oldalát, azt is kicsípheted. Ezért inkább egy kicsit a nyom mellett mentem, ahol viszont nincs olyan nagy tapadás, nem tudsz olyan gyors lenni.”
„A taktikánk bejött, mert végül is gond nélkül túléltük az első napot, de Balogh Jani az élen ekkor már annyira elhúzott, hogy ha nekiállok vele kardoskodni, akkor többet veszíthettem volna, ezért a biztos második helyet tartottuk szem előtt.”
„Az autóval nem volt semmi gond, egyszer veszítettünk időt, amikor az előttünk rajtolót, műszaki hibája miatt félig utolértük. Két percre rajtoltatták a mezőnyt, mi kb egy percet hoztunk rajtuk, de már ekkor is olyan nagy porban mentünk, hogy nem láttunk semmit. De nem ezen múlott a verseny, inkább az én óvatosságomon.”
„Nem bántam meg ezt a taktikát. A Mitsubishivel akár a veszprémi pályákon is lehetne abszolút közeli időt autózni, de akkor a következő gyorsaságin már nem tudsz elrajtolni.”
„Az erő gyorsaságin is másodikok lettünk, így összesen tíz pontot szereztünk, amivel holtversenyben a második helyen állunk, de még a bajnoki címre is van matematikai esélyünk. Két nagyon kemény verseny van még hátra.”