„Már nézegetem a rajtokat, gyorsokat, de még csak fejben készülök. Viszont van egy kis átalakulás a párosunk felállásában, ugyanis a veszprémi pályáknak tesómmal Rubóczky Attilával vágunk neki. Nincs különösebb oka, mint az, hogy régebben beszéltünk róla, hogy kipróbálnám magam Attilával, mert ő egy igen tapasztalt navigátor, és most sikerült összeegyeztetni mindent. Úgyhogy teszünk egy próbát. Végre elérkezett a várva-várt veszprémi murva is, erre készülünk már mióta. Most megnézzük, mit tudunk kihozni együtt a C2-ből, na meg persze belőlem. Azon leszünk, hogy egy jót teszteljünk, aztán pedig írjunk egy jó itinert, ami segíteni fog remélhetőleg bebiztosítani magunkat a bajnokságban. Hibázni most nem szabad, mert óriási hátrányba kerülhetünk. Ezért is döntöttünk a teszt mellett, mert Attila elég régen ült elsőkerekes autóban. A pályákat ismeri Attila is, és biztosan jól fogjuk érezni magunkat a méregzsákban. A feltételek adottak, hogy jó helyen végezzünk, de nem iszunk előre a medve bőrére, mert mégiscsak technikai sportról beszélünk. Én bízom az autóban, a csapatban, Attilában is…meg hát magamban is. Más nem is kell szerintem. Meg kell csinálni és kész, nincs apelláta.” – zárta rövidre Ákos mondandóját a hétvégi elképzeléseivel kapcsolatban.
Úgy gondolom, hogy ha az ember találkozik maximalista figurákkal, akkor őket olyan jó hallgatni, hogy mennyire motiváltak. Most két ilyen személlyel beszélhettem. Ők biztosan mindent meg fognak tenni azért, hogy jó helyen végezzenek a Veszprém Ralin, de tisztában vannak azzal a verzióval is, hogy bármi megtörténhet ebben a sportban, mert a technika ördöge sosem alszik. Ilyen a rali.
„15 hónapja nem ültem versenyautóban, és igazából nem is nagyon terveztem. De Ákos régóta rágta a fülemet, hogy menjek vele egy versenyen, és hát családtagnak ugye nem lehet nemet mondani, mivel Ákos az öcsém. A célunk, hogy megpróbáljuk Ákosék pozícióját megtartani a bajnokságban, és növelni a pontjaikat. Számomra is kihívás lesz azért, mert utoljára 98-ban ültem elsőkerekes autóban, és az nem most volt. Azóta csak Zsiguliban és összkerekesben navigáltam, ezért igazából mindig is vágytam arra, hogy megtudjam milyen is, egy izmos elsőkerekes autóban ülni. Úgy gondolom a C2-vel még lehet gyorsulni, és Ákosnak is van esélye, hogy előrébb végezzen az abszolútban. Az a mérlegünk, hogy újra egy jó eredmény szülessen, és megőrizzük a bajnokságban a helyünket. A pályákat ismerem, viszont nagyon jó, hogy együtt tesztelhetünk csütörtökön, mert a rutin és a tapasztalat inkább az összkerékhez köt, és éreznem kell az autó mozgását, viselkedését. Próbálunk majd egy lendületes, pörgős itinert összehozni, és megtalálni azokat a helyeket, ahol át lehet nyomni, ahol nem szabad elvenni, ahol lehet majd ügyesebben fékezni. Ezek lesznek az első szempontok. Én bízom benne, hogy nagyon jó hangulatban fog telni a verseny, és remélem, hogy Ákos sokat fog tudni mellettem tanulni, illetve sokat tudok majd neki átadni a tapasztalataimból, és jó helyezést érünk el együtt. Aztán majd visszaadom a terepet Árpi bátyámnak, de bármikor nagyon szívesen állok majd a továbbiakban is a rendelkezésükre, ha segíteni kell.”- mondta Attila határozottan a hétvégi projektet.
Akkor nincs is más hátra, mint hogy mindenki szurkoljon a 22. Veszprém Ralin a már jól ismert Bakó Rally Teames C2 pilótájának, Jánosa Ákosnak és újdonsült, de tapasztalt navigátorának, Rubóczky Attilának. Mindent bele srácok.