A csak nevében Miskolc Rally, a régi zempléni gyorsokat foglalta magában, ahol az ORB és a Historic versenyzőinek tizenkettő, a Rally2-nek nyolc gyorsasági szakaszt kellett teljesíteni, ahhoz, hogy pozitívan zárhassák a hétvégét. Az időjárás kedvezett annak a nézőseregnek, akik kilátogattak a prológra, és másnap a pályák szélére. A versenyzők pedig a nagyközönségnek mindig nagyon örülnek, és cserébe fantasztikus hangulatot teremtettek most is, mind az oválpályán, mind az igencsak tempós hegyi utakon.
Az idei szezon második versenyéről sok minden elmondható, de hogy egyszerűen ment minden, azt azért nem. Számos rali duó járt szerencsétlenül, legyen szó technikai problémáról, vagy egyéb malőrről. Legtöbb esetben a motorok meghibásodása okozta a verseny feladását, de volt olyan páros, aki szinte szó szerint tetőn lavírozott a célig, de hál istennek nem lett bajuk, csak kicsit odalett a versenyautó. Ezek a versenyzők elhivatottak, és az életük a rali, tehát érthető, hogy ha tűzön-vízen is, de célba akarnak érni.
A Ladákból, Citroenekből, BMW-kből, és Mitsubishikből álló North Racing a fentiek ellenére azért büszkélkedhet is, mert sokan felülmúlták önmagukat, és kitartóan küzdöttek a végsőkig. A szemük végig a pályán volt, és a tőlük telhető legjobb formájukat hozták, mert tudják, hogy aki bakizik, bajba kerülhet. Voltak, akik sajnos tényleg olyan állapotban vitték haza a versenyautót, hogy azon bizony lesz mit csinálni a következő futamig, ami az ISEUM RALLYE névre hallgat, és 2015. május 14-17-ig fog tartani Szombathelyen.