„Az egri idénynyitó után láttuk, hogy a differenciálmű és a futómű beállításán változtatni kell ahhoz, hogy még komfortosabban érezzük magunkat az autóban. Ezek a változtatások az elmúlt időszakban elkészültek, és most ki is próbáltuk őket” – mondta ifjabb Tóth János, majd még hozzátette,egészen más most a Peugeot, mint Egerben volt. A harmadik, negyedik sebességi fokozatú kanyarokba már teljes gázon be tud fordulni – ami néhány hete még nehezebben ment.
„A kormány érzékenységét még tanulnom kell, mert egyelőre eléggé szokatlan számomra, hogy az autó a legapróbb kormánymozdulatra is hirtelen reagál. Erre is próbáltam ráérezni a teszt folyamán, amely azért lett hosszabb a tervezettnél, mert ki akartuk próbálni a lehető legtöbb beállítási variációt” – árulta el „Janika”, majd amikor az országos bajnokság második, miskolci viadalára terelődött a szó, elmondta, a négy gyorsasági szakasz egyike sem ismeretlen számára, mindegyiken versenyzett már, s változatos pályák, amelyeken a gyors és lassú részek váltogatják egymást. „A raliban az a legjobb, hogy az improvizációról szól az egész, s a technikás pályákra ez fokozottan igaz, azok jelentik az igazi feladatot, én ezért szeretem őket. A zempléni pályák nagyon jók, kíváncsi vagyok, mire leszünk képesek rajtuk” – mondta ifjabb Tóth.
A Miskolc-rali pénteken 18 órakor a prológgal kezdődik, az igazi küzdelem pedig szombaton zajlik majd. A verseny össztávja 512.5 km, amelyből 132.5 km a gyorsasági szakaszok hossza.