DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 24. vasárnap
Rali

Krózser erősebb lesz Miskolcon

Egy évvel ezelőtt nagyon közel állt az MHH Rally & Kart Team, hogy dobogós helyen végezzen a Miskolc Ralin. Akkor, az utolsó gyorsasági szakaszon egy defekt megfosztotta őket ettől a lehetőségtől. Az idén Krózser Menyhért és Buchholz János a Mitsubishi Lancer Evo IX R4-gyel szeretne revansot venni, és jó eredménnyel zárni az Országos Ralibajnokság második futamát.

A szezonnyitó Eger Ralin előfordult apró hibákat a csapat kiküszöbölte, túl vannak már egy teszten, illetve a verseny előtt egy további tesztet terveznek. Krózser szerint a felkészülésben nem lehet hiba, és erősebbek lesznek, mint a szezonnyitón.

Krozser2015003Eger (Large)



Három kérdés Krózser Menyhérthez:

Mit vársz a Miskolc Ralitól?

Dobogót, természetesen. Szeretnénk gyorsabbak lenni, mint amilyenek Egerben voltunk. Ott sok apró hiba hátráltatott bennünket: a csapat is hibázott, én is. Az elmúlt hetekben azon dolgoztunk, hogy ezeket kiküszöböljük. Minden hibából tanulunk, folyamatosan fejlődünk. Eger óta volt már egy tesztünk és a verseny előtt fogunk tartani még egyet.  Sokkal erősebbek leszünk, mint a szezonnyitón voltunk.

Mi lehet az MHH Team erőssége Miskolcon?

Szeretem a Miskolc Ralit, a pályákat, a környéket, a szurkolókat, a hangulatot. A pályák terén nem hiszem, hogy nagy meglepetés érhet minket. Egerben is elég változatosak voltak a szakaszok, Miskolcon is azok lesznek. A verseny egyik nehézsége lesz, hogy egy nap alatt rendezik, háromszor megyünk a pályákon, plusz a historic mezőny. Biztosan sok lesz a murvakihordás és a harmadik körre nagyon el fognak használódni a pályák. Három kör alatt az aszfaltos gyorsaságik legalább annyira el tudnak romlani, mint a murvások. Mi szeretjük az extrém körülményeket, úgyhogy talán ez az erősségünk lehet.

Krozser2015009Eger (Large)

Mi a legjobb/legrosszabb emléked Miskolcról?

Az egyik legjobb emlékem, amikor az N3-as Hondával nyertünk. Miskolc valahogy mindig is munkás verseny volt számunkra. Akkor is nagyon meg kellett küzdenünk, volt műszaki hibánk, ebből adódóan én is hibáztam, de végül sikerült nyerni. Amikor egy eredményért ennyire meg kell dolgozni, az mindig emlékezetesebb marad. A legrosszabb egyértelműen a tavalyi verseny, amikor az utolsó gyorsaságin defekt miatt estünk ki, pedig versenyben voltunk az abszolút harmadik helyért. 

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: