Voltatok már ezen a versenyen?
Nem voltunk még egyáltalán, nézőként sem. Annyit viszont már hallottam róla, hogy elég gyors kanyarok jellemzik, amelyekre majd nagyon oda kell figyelnünk.
Mi a véleményetek a pályákról?
Nekünk szerencsére csak két féle pályát kell megtanulnunk, ám ezt a kettőt is összesen kb. 140 kanyar alkotja. Nap, mint nap nézünk videókat, mások korábbi belső felvételei formájában, ezzel próbáljuk még pályabejárás előtt megismerni egy kicsit a szakaszokat.
Ez alkalommal Attila lesz a navigátorod?
Így van ő lesz a navigátorom az Országos Rally2 Bajnokság összes futamán. Ha időnk engedi, vagy egy tesztelés ezt nélkülözhetetlenné teszi, akkor talán indulok majd egy-két sprint versenyen is, ebben az esetben lehet, hogy mást is beültetek magam mellé, ha Attila épp nem fog ráérni.
Hogy készültök erre a megmérettetésre?
Ami a felkészülés szellemi részét illeti, azt az előbb említett videók alapján, a fizikai részét pedig sport segítségével valósítjuk meg, legyen ez futás vagy az én esetemben a vállakra, nyakra és az alkarra koncentráló célzott torna.
Idén versenyeztek először a Rally2 mezőnyében, mi a célotok erre a szezonra nézve?
Igen, bár tavaly már napi licence-el részt vettünk a Mecsek Rallye-n és a Székesfehérvár Rallye-n, de most lesz először, hogy már a komplett bajnokságban indulunk nem napi, hanem Rallye2-es licences versenyzőkként.
Ha jól tudom most még a már megismert 106-ossal indultok, hogyan készítették fel az autót?
Így van. Az autón rengeteg dolgot csináltunk és még fogunk is az utolsó pillanatig. Új motor és váltó készült bele, bár úgyis mondhatnám, hogy ezek már a másik autónkba készülnek, amiről annyit elárulhatok, hogy fehér alapszínű lesz, súlya pedig a minimum súlyra vonatkozó szabályok határait fogja súrolni és természetesen a csapat egységes úgymond ”Egyenruháját” fogja viselni.
Köszönöm a riportot!