András, voltatok már ezeken a pályákon?
Igen, mindketten megismerkedtünk már ezekkel a pályákkal, de akkor még külön – külön, így már nagyon várjuk, hogy a tavalyi igen jó tapasztalatok után, a közös munkát tekintve hogy fog sikerülni.
Mennyire kedvelitek ezeket a szakaszokat?
Igazat megvallva, én a technikás pályákat szeretem, mint amilyen a bajnokság 2. futamának, a Miskolci Rallye-nak a pályái. Bár a tavalyi pozitív tapasztalatok után a Székesfehérvár Rallye-t is a kedvenceim közé sorolom, de ez a két szakasz, melyen a 6 gyorsot kell teljesíteni hihetetlen tempós, és jó néhány izgalmas kanyar vár, és mivel ez az első, muszáj puhatolózni.
Hogy megy a felkészülés?
A felkészülés nem egészen úgy megy, ahogy igazán egy versenyre kellene, hiszen az anyagiak megteremtésén küzdünk, illetve fizikailag készítjük fel magunkat az edzőteremben.
Mi a helyzet a Mitsubishivel?
A Rallyedzés után teljes revíziót kapott, motor, váltó, futómű. Új turbóval rajtolunk a hétvégén, melyet csütörtökön viszünk programozni. Berényi Laci mindent megtesz azért, hogy egy tökéletes géppel versenyezhessünk, így már csak rajtam múlik, milyen lesz a végeredmény, illetve ahogy azt március elején már bemutattuk a közösségi hálón egy friss ráncfelvarott dekorral vágunk neki Eger legendás pályáinak.
Ki lesz a nagy ellenfél?
Tajmel Tibi, Hevesi Pisti, Gyarmati Ariel, akik most így hírtelen eszembe jutnak, de összesen 20 másik párossal indulunk kategóriában, úgy gondolom, bárkit említek közülük ügyes versenyző és nem kis kihívás ellenük harcolni, nem beszélve arról, hogy milyen szerencsés vagyok, mivel a barátaim az ellenfeleim, így egy jó hangulatú versenyre számítunk.
Mi a célotok ezen a versenyen?
Szeretnénk az első 6-ban végezni, bár inkább a biztonságra hajtok, mivel sok a kilométer és sokat tudnánk tanulni, nem beszélve arról, hogy a Rallyedzés már másfél hónapja volt.
Köszönöm a riportot és Sok sikert!