Russell: Ma már más pilóta vagyok, készen állok!
A Szingapúrban aratott parádés győzelme után George Russell úgy fogalmazott, hogy a tapasztalta türelmesebbé tette és emiatt képes ilyen higgadt, pontos versenyeket összerakni nehéz helyzetben is – vagyis már jobban tud „nyerni”, mint korábban, és úgy érzi, hogy készen áll a világbajnoki harcra is.

Stella: A pilóták bizalma forog kockán
Nagyon pontos, részletes, elemző beszélgetéseket folytatnak Szingapúr után a McLarennél – erről számolt be Andrea Stella csapatfőnök, mivel a tét „nemcsak a bajnoki pontok, hanem a pilótáink bizalma is a csapatunk működésében.”
Ára lesz jövőre a Red Bull idei fejlesztéseinek?
Laurent Mekies nem tagadja, hogy megfizethetik az árát 2026-ban annak, hogy még mindig fordítanak erőforrásokat az idei F1-es autójuk fejlesztésére, de a Red Bull csapatfőnöke szerint ez a hozzáállás is kifizetődő lehet a jövő évi projektre nézve.
Leclerc: Csak a negyedik erő vagyunk

Egyértelműen visszacsúszott az erősorrend negyedik helyére a Ferrari – vonta le a következtetést Charles Leclerc az F1-es Szingapúri Nagydíjat követően, és mivel már nem érkeznek fejlesztések az SF-25-öshez, a magukat az autóban utasnak érző pilóta az évad hátralévő részét illetően sem bizakodó. Lewis Hamilton eközben az időmérőkön csiszolna.
Győztesek, vesztesek, Podcast
Kik emlékeznek majd vissza boldogan a szingapúri F1-es hétvégére, és kiknek görbül lefelé a szája a Szingapúri Nagydíjat felidézve? A hétvége három nyertese és három vesztese szokásos cikkünkben a FormulaPlusz rovatban!
Emellett megérkezett a Formula Podcast futamértékelő adása is, amelyben téma volt Russell hadüzenetként értelmezhető győzelme, az újabb McLaren-balhé és persze néhány pusmorgás is:
Kiszáll a szezon végén a WEC-ből a Porsche
A Porsche hivatalosan is megerősítette, hogy az idei szezon végén távozik az Endurance-világbajnokság csúcsát jelentő Hypercar kategóriából. A német márka közleménye egy „átfogó átszervezés” részeként említi a lépést. A Porsche így ezentúl két gyári programra, a Formula-E-re és az IMSA-ra koncentrál – utóbbiban, az észak-amerikai sportautós bajnokságban ugyanazzal az LMDh-géppel versenyeznek, mint eddig a WEC-ben –, emellett az ügyfélprogram továbbra is fontos pillérét képezi majd a márkának.