Hírösszefoglalónkat kezdjük a Williamsszel, akikkel kapcsolatban több érdekes nyilatkozatról is beszámolhattunk ma: a csapatfőnök arról beszélt, hogy eszükben sincs megválni a patinás brandtől, melyet roppant értékesnek tartanak, s ezért is döntöttek úgy, hogy festésükkel tisztelegnek a csapat múltja előtt.
James Vowles mással kapcsolatban is megszólalt nemrég: Lewis Hamiltont nevezte meg a legtehetségesebbnek azon öt klasszis közül, akikkel megadatott neki, hogy együtt dolgozzon a Mercedesnél.
És ha már Hamilton: a brit versenyző utódlásáról elmélkedett Eddie Jordan és David Coulthard, előbbi Sebastian Vettelt, utóbbi viszont Fernando Alonsót látná tökéletes utódnak. Erre az ülésre akár Esteban Ocon és Mick Schumacher is jelölt lehet – a francia versenyző szívesen látná régi cimboráját újra az F1-ben, persze aligha a maga kárára…
Ocon egyébként csapattársához, Pierre Gaslyhoz hasonlóan már tárgyal a folytatásról az Alpine-nal, de ahogy az istálló első embere, Bruno Famin leszögezte, semmi nem sürgeti őket, így a maguk tempójában haladnak előre az egyeztetések 2025-ről – a tartalékversenyző pedig arról beszélt, hogy szimulátorozni is fog az F1-es hétvégéken.
Még két csapatról írhattunk ma: a Haas legfontosabb szponzorának annak ellenére is erős éve volt, hogy a konstruktőri versengés utolsó helyén végzett az amerikai alakulat, míg a Red Bull részéről a Ferrarival összeboronált technikai igazgató árulta el, hogy a tökéletesnek tűnő tavalyi autón is azonosítottak gyengeségeket.
A szezonrajt vészesen közeleg, a következő négy napban az összes, eddig be nem mutatott autót is leleplezik – az eddigi bemutatók mellett az Andretti- és a Horner-ügyről is beszélgettünk a Formula Podcast legújabb adásában.