Az idei Williams, az FW46 küllemében két módon is tiszteleg a csapat múltja előtt: a kék színeket megtörő piros-fehér csík az istálló néhány klasszikus festését, például az FW19-esét idézi, de ennél is fontosabb, hogy az alapító Frank Williams versenycsapatának eredeti, nyíl formájú logóját is elrejtették a dizájnban.
James Vowles csapatfőnök arról beszélt a sajtónak, hogy büszkék a Williams örökségére, és eszükben sincs nevet változtatni: „Ez az egyik legnagyobb márka a motorsportban és az Egyesült Királyságban, és egyáltalán nem vágyom arra, hogy változtassak rajta, mert rengeteget jelent” – mondta, majd így folytatta:
„Frank és az ő öröksége továbbra is velünk marad, és ez most is látható a festésen, ahova finoman beágyaztuk a nyilát, és látható lesz majd Silverstone-ban is. Azt akartam, hogy a logója az autón igazán jelezze, hogy nem azért vagyok itt, hogy a helyébe lépjek, hanem hogy továbbvigyem a Williams hatalmas örökségét.”
Vowles arra a sokakban visszatetszést keltő trendre is kitért, hogy egyes istállók, mint a Sauber és az RB pénzzé teszik az identitásukat – s mint leszögezte, esetükben erről szó sem lehet: „Az élményközpontunkban körbesétálhatod az összes autót 1977-től kezdve, tehát közel 50 évnyi autót, amelyek közül sok bajnok is lett. Bolond lenne, aki megszabadulna ettől! Mert miért is tennéd?”
„A Williams brand ma is az egyik erősségünk a többiekkel szemben, azt viszont még mindig nem tudom, mi az AlphaTauri új neve” – folytatta Vowles, talán némi túlzással. „Már az F1 Bizottsági egy ülésén is megemlítették, de nem ragadt meg a fejemben. És ez is a probléma része, hogy nincs öröksége.”
„Ez ugyanis a bajnoki címekből és a növekedésből fakad, valamint abból, hogy a világ óriási része követ és hisz benned” – mondta a csapatfőnök, aki némi személyes vonalat is megengedett magának: „A Williams óriási jelentőséggel bír számomra, ez az első csapat, amelyet igazán követtem, és szeretném is megtartani, mert ez számunkra erősség és nem gyengeség.”