Napjainkban azért már ritkán jutnak fel ilyen magas szintig, a Formula-1 előszobájáig olyan versenyzők, akiknek képességeik alapján nincs keresnivalójuk a legjobb feltörekvő tehetségek között. A 21 éves Raghunathanról sokat elmond, hogy legnagyobb sikereit a BOSS GP-ben ért el, amelyet gazdag úrvezetőknek hoztak létre, hogy felvásárolt vagy bérelt régi formulaautókkal versenyezzenek egymás ellen. Raghunathan ezt a bajnokságot tudta megnyerni 2017-ben egy a már egy évtizede megszűnt A1GP-ben használt Lolával, s ilyen háttérrel került be idénre az F2-be az MP Motorsporthoz.
Hamar kiderült, hogy az indiai látványosan kilóg lefelé a mezőnyből, nemcsak a tempóját, de a fegyelmet illetően is. Öt versenyhétvége alatt összegyűjtötte a 12 büntetőpontot – első versenyzőként az FIA-szabály bevezetése óta –, ami miatt eltiltották a spielbergi hétvégétől. Visszatért, és újabb öt hétvége elég volt számára a következő 12-höz: ezt most Abu Dhabiban érte el, amikor veszélyesen járt el az edzést követő rajtgyakorlásnál, és elindult, miközben két autó még állóhelyzetben volt előtte.
Raghunathan kevésbé balesetek okozásával, inkább a mostanihoz hasonló figyelmetlenségekkel vívja ki rendszeresen a versenybírók nemtetszését: az utóbbi időben például volt sárga zászló alatti gyorshajtása, pályára való szabálytalan visszatérése, a Paul Ricardon pedig háromszor is megsértette a virtuális biztonsági autós jelzésre vonatkozó protokollt.
Másodszor azonban megússza az eltiltást: mivel ez az F2-es szezon utolsó versenyhétvégéje, a büntetés csak a következő futamtól léphetne érvénybe, mivel Abu Dhabit egy eseményként kezelik, így nem számít, hogy még egyik versenyt sem futották le. Az F1-gyel ellentétben pedig itt nem 12 naptári hónapig gördülnek tovább a büntetőpontok, hanem minden szezon végén törlődnek. Így ha Raghunathan történetesen visszatérne a mezőnybe 2020-ban, minden további nélkül megtehetné, nem kellene az eltiltás letöltésével kezdenie.