DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. április 26. péntek
F1

Vasárnap: Red Bullt ekéző Alpine, veszélyes túlsúly

Az Alpine virágnyelven szólt oda a Red Bullnak, George Russell a túl nehéz autók veszélyeire hívta fel a figyelmet, míg az Aston Martin függetlenedne.

Az F1-be vágyó amerikai istállónak, az Andrettinek egy területen biztosan javítania kell, ha helyt akar állni a legnagyobbak között: az IndyCarban a szervezettség elmarad más csapatokhoz képest. Eközben Mark Webber arra hívta fel a figyelmet, a kihagyás hosszabbnak érződhet egy évnél – de ez még kapóra is jöhet az „őrülten népszerű” Daniel Ricciardónak.

Az F1-be 2021-ben visszatérő Aston Martin zsinórban másodjára is csak a hetedik helyen végzett a konstruktőri pontversenyben. Az önállósodásban látják az előrelépés lehetőségét, mivel most túlságosan függnek a Mercedestől.

A pilóták érdekvédelmi szervezetének elnökeként szólalt fel George Russell a túl nehéz Formula-1-es autók miatt. A túlsúlyos gépek a biztonság rovására mehetnek a futamgyőztes brit szerint.



A hétszeres világbajnok Lewis Hamilton 38. születésnapját – amelyet vasárnap ünnepelt – rendhagyó helyen tölti: újabban az Antarktiszról tölt fel bejegyzéseket. Néhány videóban 11 kilométeres futását mutatta be: pingvinek és fókák mellett kocogott el, de megmutatott néhány óriási tartály is, ahol egykor bálnazsírt raktároztak a halászok, de még talán új barátnője is ott van vele!

Matt Harman, az Alpine csapatának műszaki igazgatója árulta el, hogy bár van rossz oldala is annak, hogy a francia istállónak nincs partnercsapata, összességében jobb nekik így.

Az év első napján Max Verstappen közzétett a közösségi médiában egy fotót, amelyen a hozzá közel álló emberek – köztük párja, Kelly Piquet és húga, Victoria – társaságában látható, az ilyen, magánéletébe bepillantást nyújtó posztok azonban inkább ritkaságnak számítanak, semmint jellemzőnek. Verstappen nem titkolja, nem rajongója a közösségi médiának, ha pedig F1-es pályafutása után nem lesz szüksége a felületre a rajongókkal való kapcsolattartás miatt, le is fog állni vele.

A vasárnapi nyolcadik szakaszt Loeb nyerte Sainz hátrasorolása után. Az autók közt egy óra felett, a motoroknál viszont alig több mint egy perc az éllovas előnye a Dakar Ralin.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: