A világbajnok apja, Jos Verstappen élesen kritizálta a Formula-1 gumibeszállítóját. A Pirellinél azt hiszik, elég jó gumikat gyártanak – fogalmazott Verstappen.
Valtteri Bottas nem tud elszakadni szeretett hobbijától: a téli szünidőt Ausztráliában töltő versenyző december 26-án már rajthoz állt egy kisebb, helyi érdekeltségű bicikliversenyen Adelaide-ben, az Ausztrál Nagydíj egykori helyszínén.
Az utóbbi években egyre szélesebb portfólióval rendelkezik a McLaren: a Formula-1 mellett már jelen vannak az IndyCarban, az Extreme-E-ben, 2023-tól pedig immár a Formula-E-ben. Itt azonban nem állna meg a wokingi gárda: Zak Brown elnök-vezérigazgató álma, hogy a hosszútávú sportautózás világába is belekóstoljanak. Részletek itt.
Ezért van Ocon minden héten az Alpine gyárában. A francia pilóta sokkal nyugodtabbnak érzi magát a vezetőségben történt változások óta. Úgy érzi, a csapata fejlődött, de nagyon keményen kell dolgozniuk a sikerekért. Ezeket mondta Esteban Ocon.
Nagy F1-es szezonértékelő sorozatunk mai részében a leglátványosabb, legmerészebb és legszebb manővereket vettük sorra a 2022-es szezonból. Hamilton, Vettel és Leclerc bravúrjai – az év F1-es előzése.
Az öt közös szezon alatt Sebastian Vettel ausztrál csapattársa fölé nőtt a Red Bullnál, de néhányszor Mark Webber kerekedett felül. A legemlékezetesebb ilyen versenyt idézte fel a német.
Az Alfa Romeónál végig tisztában voltak azzal, hogy az Audi tárgyalásokat folytatott a Sauber istállójával. Erről a csapattól nemrégiben távozó Frederic Vasseur beszélt.
A Red Bull óriási, 205 pontos előnnyel nyert konstruktőri vb-címet 2022-ben, de a Ferrari a szezon nagy részében hozta az RB18 tempóját, év végére pedig a Mercedes is megérkezett. Az optimistábbak ezért a három csapat közti küzdelmet várnak 2023-ban, és közéjük tartozik a 13-szoros nyertes David Coulthard is: ezt mondja a skót.
2022-ben Enzo Tarnvanichkul lett az FIA Gokart-világbajnokság OK Junior kategóriájának legjobbja. A mindössze 13 esztendős tehetség már most a Red Bull támogatását élvezheti, és természetesen a Formula-1 a célja. A spanyol-thai versenyzőnek Alexander Albon a példaképe – a Parc Fermé rovatban írtunk még róla.
Az év végén megszűnt Túraautó-világkupa utolsó idényének legemlékezetesebb botránya a Goodyear abroncsaihoz kötődtek: előbb a Nordschleifén törölték a gyártó szerint nem biztonságos gumik miatt a futamokat, majd Vallelungában a Lynk & Co bojkottálta a versenyeket és később a bajnokság hátralévő fordulóit is. Michelisz Norbi mérnöke arról beszélt, beállításokkal meg lehetett oldani a WTCR gumigondjait.