A szombati nap híre az volt, hogy a McLaren 2020 befejeztével megint Mercedes motorokra vált, így hét szezon után ismét a németekkel közös jövőt képzeltek el maguknak. A Mercedes korábban, egészen pontosan 2008-ig kizárólagosan a McLarennek szállított motorokat, 2009-től pedig bejött emellé a németeknek a Force India és a Brawn kiszolgálása is. 2010-ben aztán a Mercedes visszatért gyári csapatként, innentől pedig a McLaren privilégiumai odalettek. A McLaren ezt követően 2014-ig ment még Mercedes-motorokkal, majd jött a Honda és a Renault.
Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke szerint a múltat senki nem felejtette el. „Elég erős a kapcsolat, pontosan ezek miatt az évek miatt” - fogalmazott Wolff a Motorsport.comnak. „Azt viszont fontos leszögezni, hogy azóta itt van egy gyári csapat, ez pedig egy partneri megállapodás lesz. Ahogy a dolgok állnak, továbbra is folytatni fogjuk gyári csapatként az F1-ben.”
A McLaren a Racing Point és a Williams mellé csatlakozik be két év múlva, mint Mercedes-partnercsapat. Viszont a közös múlt nem függ össze azzal, hogy marad-e a Mercedes gyári csapatként, ezt fogalmazta meg másképpen is Wolff. „Van egy erős alapunk, mint az ő motorszállítójuk, ami ráadásul régre nyúlik vissza, emellett viszont ott van a gyári csapat, amely szintén kiválóan teljesít. Ezek függetlenek egymástól, és nincs is semmi okunk arra, hogy visszaváltsunk arra, hogy csak motorszállítóként legyünk jelen az F1-ben. Egyáltalán nem ezt akarom mondani.”
A McLaren ügyvezetője, Zak Brown úgy fogalmazott, nem az attól való félelmükben váltottak, hogy a Renault esetleg kiszáll az F1-ből 2020 után. „Minden arra utalt, hogy nagyon is elkötelezettek az F1 iránt, viszont mi is tudjuk azt, hogy mi mennyire azok vagyunk. A csapatból rengetegen dolgoztak még együtt a Mercedesszel, és rengeteg ismerős van Brixworthben is. Szóval nekünk nagyon jól jönnek a Mercedes hosszú távú tervei az F1-gyel.”