2015 óta a Toyota Motorsport kölni szélcsatornájának segítségével végezte fejlesztéseit a Force India (tavaly ősztől Racing Point) istálló, most azonban megállapodás született, hogy német motorszállítójukkal erősebb szövetségben végzik innentől munkájukat.
A 2020-as versenyautó fejlesztéséhez a Mercedes szélcsatornáját fogják használni, már az idei év későbbi időszakától. A RaceFans.net információi szerint az RP a német gyári istálló 60%-os, vagy 50%-os modellarányú szélcsatornáját veheti igénybe.
Mivel az elmúlt négy évben a 60%-os arányú modellezéshez szoktak hozzá, ezért valószínűsíthető, hogy továbbra is emellett döntenek majd, ami egyébként a szabályok szerinti megengedett legnagyobb arány.
A szakportál által meg nem nevezett szóvivő (egyelőre nem hivatalosan) elismerte a váltást, amit azzal magyarázott, hogy a Silverstone-ban található csapatszékhelyhez jóval közelebb található a Mercedes szélcsatornája, költséghatékonyabb és valószínűsíthetően jobb megoldást kínál a Racing Point számára.
A döntés azonnal megindította azon pletykákat, miszerint a Racing Point válhat potenciálisan a Mercedes fiókcsapatává, ezzel a világbajnoki címvédő istálló is rátérhet arra az útra, amit korábban a Ferrari tett a Haasszal és immáron az Alfa Romeóval is. A Haas például a szabályok által megengedett összes alkatrészt a Ferraritól szerzi be, ez pedig nagy segítséget jelentett az amerikai istállónak ahhoz, hogy a középmezőny élére ugorhassanak előre.