1. Charles Leclerc legalább három versenyt fog nyerni
A monacói pilóta egyetlen F1-es szezon után igazolt a Ferrarihoz, ahol sokan Sebastian Vettel megszorongatását várják tőle. A motivációjával valószínűleg nem lesz gond, az utolsó három futamon szerzett hetedik helyei pedig végleg aláhúzták, hogy mire képes az autóban – egy olyan Sauberrel, melyet ősz eleje óta nem is fejlesztettek tovább. Lawrence Barretto szerint, ha a Ferrari nem vesz 180 fokos fordulatot idén, akkor Leclerc-nek nagyon komoly esélye lesz arra, hogy már 2019-ben többszörös futamgyőztessé váljon.
2. Daniel Ricciardo nyolc év után megszerzi a Renault első dobogóját
A 2011-ben Lotus-Renault-nak nevezett istálló Nick Heidfeld révén állt utoljára pódiumon, Malajziában, a Lotussá alakulás és a gyári visszatérés óta azonban egyszer sem jutottak be futamon az első három közé. Tavaly a vert mezőny legjobbjaként zártak, és ha folytatódik a fejlődés, ki szakíthatná meg a negatív sorozatot, ha nem minden idők egyik legjobb rövid féktávos fenegyereke, a hétszeres futamgyőztes Daniel Ricciardo? Az ausztrál sikeréhsége magától értetődő, így talán nincs is messze az újabb dobogó.
3. Kimi Raikkönen a középmezőny legjobbja lesz a Sauberrel
Sokan azt gondolják, a finn már csak levezetni tért vissza első F1-es istállójához, ám hiba lenne leírni 2007 világbajnokát. A Sauber egészen pofás teljesítményt nyújtott tavaly, és állítólag régóta az idei évre készülnek – Raikkönen képességei pedig garanciát jelenthetnek a sikeres folytatásra. Akár az is elképzelhető, hogy a csillagok szerencsés állása esetén a pilóta még pódiumra is felléphet.
4. Max Verstappen megdolgoztatja Lewis Hamiltont és Sebastian Vettelt a pénzükért
A Red Bull aerorészlegén és a holland pilótán eddig sem múlt semmi, nagy kérdőjel az idén autóikba helyezett Honda-erőforrás – ha a motor a várt módon muzsikál, akkor komoly esély van arra, hogy gigászi, hárompólusú csatát láthassunk idén a pilóták között.
5. A Williams nem fog utolsó helyen végezni a konstruktőrök között
Barretto szerint ez a legmerészebb jóslat az összes közül, tekintettel arra, hogy egyelőre kevés esélye van a csapatnak arra, hogy akárcsak egy szeletét is visszaszerezze korábbi, dicsőséges napjainak. A főszponzor távozott, akárcsak a Lance Stroll és Szergej Szirotkin jelentette dollármilliók, van viszont két tökös pilótájuk az F2-es bajnoki cím védője, George Russell és a régóta várt visszatérő, Robert Kubica személyében. 2014-ben sikerült a feltámadás (a kilencedik helyről a harmadikra léptek elő), így minden energia azon lesz idén Grove-ban, hogy elkerüljék a tavalyi szégyent.