A kevésbé motorigényes pályákon minden alkalommal bizonyít a Red Bull idén is, Monaco után Szingapúrban is látványosan jobban szerepelnek az energiaitalosok, mint például Spa-Francorchamps-ban, vagy Monzában. Nehéz lenne vitatkozni azzal, hogy Adrian Newey főtervező ismét a lehető legjobb autót bocsátotta Daniel Ricciardo és Max Verstappen rendelkezésére.
Ugyanakkor a szezon egészét nézve esélytelen a gárda a világbajnoki címért harcolni, mivel a Renault-erőforrás idén sem képes felvenni a versenyt a Ferrarival és a Mercedesszel, sőt, egyre több vélemény szerint a Honda már legtöbbször hozza a francia egység teljesítményét. Ráadásul a megbízhatóság sem elsőrangú, így hiába a legjobb karosszéria a bikáké, érdemben nem szólhatnak bele a bajnoki cím alakulásába. Ugyanakkor egy külön csoport dolgozik már jó ideje azon, hogy a Honda jövő évi motorját minél tökéletesebben illeszthessék az RB15-be.
„Az elmúlt tizenöt hónapban ismét kizárólag a Formula-1-es autónkra összpontosítottam. Egy különálló, kiváló csapat dolgozik most a jövő évi változások előkészítésén, Pierre Wache vezetésével. A japán egység beépítése az új karosszériába semmilyen problémát nem okoz majd. Nyilván a Honda-motor más követelményeket támaszt, mint a Renault, de átállni erre nem lesz nagy szám” – tekintett előre Adrian Newey.
„Ennél is fontosabb, hogy remek kapcsolatot építünk a Hondával, számomra lenyűgöző, mennyire összpontosítanak a sikerre és eleve mekkora energiákat mozgatnak meg. Az idei év? Egészen különleges, de ez már több szezon óta ugyanígy van, elég frusztráló. Az, hogy a legjobb autóval rendelkezünk, ennek ellenére esélyünk sincs a világbajnoki címre, meglehetősen demoralizáló” – ismerte el a főtervező.
A Red Bull vezetői korábban elmondták, hogy nem várnak azonnali, kiugró sikereket a motorszállító-váltástól, ám 2020-ban már lehetségesnek tartják, hogy a Red Bull-Honda formáció versenyeket nyerjen. Az vitathatatlan, hogy a japán erőforrás az elmúlt egy év során látványosan javult a teljesítmény és a megbízhatóság terén is.