DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 25. hétfő
F1

Toro Rosso: Korai aggódni a büntetések miatt

A 2017-es szezonban a McLaren jócskán szenvedett a Honda műszaki gondjai miatt. A Toro Rossónál nem ezen gondolkodnak, és örülnek, hogy a következő évben együttműködhetnek a japánokkal.

Sokan azt várják, hogy az olasz gárda éve nagyon nem lesz egyszerű a Hondára váltás miatt. Igaz, pont erről a csapatról mondható el, hogy az embereik hozzá lehetnek szokva az erőforrás leváltásához. Ha az utóbbi két évet vesszük, gyakorlatilag 2016-ban és 2017-ben is más motorral álltak rajthoz, mint az előző esztendőben, és ez 2018-ban sem lesz másképp.

Ezúttal viszont egy olyan erőforrást fognak használni, amit eddig még sosem, tehát ez a helyzet egy kissé eltér a korábbiaktól. Főleg azért, mert a Honda motor kialakítása teljesen más, mint az eddig használt Renault-é, így teljesen új karosszériát kell építeni a csapatnak, hogy az erőforrás beférjen az autóba.

Franz Tost egyelőre nem aggódik az esetleges műszaki problémák miatt: „Mindenekelőtt látnunk és ki kell próbálnunk a következő évi motort, és akkor majd elgondolkodhatunk, kell-e büntetésekkel számolnunk. Ez most még túl korai.”

 toro-rosso-a-hondarol2017-2



„Az ok, amiért a Hondával kívánunk dolgozni, az a bennük rejlő hatalmas potenciál. Egy világszerte ismert gyártóról van szó, ami fantasztikus történelemmel rendelkezik. A Toro Rossónál büszkék vagyunk rá, hogy ilyen különleges partnerünk van” - folytatta a váltás okával az osztrák szakember.

Az olasz csapat főnöke a terveket is felvázolta: „Most már itt az ideje, hogy aktívan térjünk vissza, és elkezdjük a munkát a Toro Rosso részéről, csakúgy mint a Honda részéről folyik a siker érdekében. A költségvetés egy dolog, felépíteni az infrastruktúrát pedig egy másik. Ez mind időt vesz igénybe, és természetesen a kutatás-fejlesztésbe is sürgősen bele fogunk fektetni.”

„Hozunk néhány új embert, mert ezt kell tennünk. Egy teljesen más tervünk volt 2018-ra, mert a Red Bull hátsó részét akartuk használni, de ez már nem áll fenn, mert egy másik motorról van szó. Új emberek kellenek az új kialakítás miatt, de ez normális” - mutatott rá a legfőbb problémára Tost.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: