A Grandprix247 összeállítása remekül rámutat, melyik istálló mennyire hatékony a költségek felhasználásában. A McLarennek került eddig a legtöbb pénzébe az eddig megszerzett 2 pontocskája (azt is csak legutóbb sikerült megszerezni, Bakuban), több mint 450 millió eurós költségvetése mellett így pontonként könnyű kiszámolni, hogy ez több, mint 225 millió pontonként.
A legtöbb egységet természetesen a Mercedes és a Ferrari gyűjtötte, de mégsem ők a leghatékonyabbak, hanem a Force India. Vijay Mallya istállója szinte csodaszámba menően hatékony annak ellenére, hogy a Mercedes-Ferrari-Red Bull hármashoz képest kevesebb, mint a harmadával bír a büdzséjük.
Az első két sor igen szembetűnő, a Sauber költségvetése nagyjából az ötöde a McLarenének, mégis hárommal több pontot gyűjtöttek eddig a svájciak, mint a szezon során eddig végig szenvedő wokingiak. A „négy nagyhoz” – McLaren, Ferrari, Mercedes, Red Bull – képest egyedül még a Renault büdzséje közelít valamelyest, a többiek nagyságrendekkel kevesebb pénzből gazdálkodnak évente.
Leszűrhetjük tanulságként azt is, hogy a nagy pénzek nem jelentik automatikusan a sikert (McLaren), ám fordítva nem igaz, relatíve kevés pénzből a mai Formula-1-ben lehetetlen felérni az élre. Ha pedig összeadjuk a tíz istálló összes költségvetését, irtózatos pénzösszeg jön ki és ezek még csak a csapatok költségei. A Formula-1-ben hihetetlen nagy pénzek mozognak, de ez jó ideje így van már.