Talán ez lehet az oka annak, hogy ma már kevesen emlékeznek Dietrich Mateschitz 2006-ban tett nyilatkozatára, miszerint minden követ meg fog mozgatni annak érdekében, hogy a német klasszis a kedvükért elhagyja a Ferrarit. Lényegében helyette érkezett aztán a Red Bullhoz Sebastian Vettel, akit sokan épp Schumacher utódjának tartanak.
Juan-Pablo Montoya kevésbé szép szavakkal nyilatkozott öt évvel korábban a német világbajnokról, amikor azt indokolta, miért nem fog a Ferrarihoz szerződni, amíg Schumacher ott van. Rosberg magyarázkodik, hogy nem zavarja Hamilton jobb szezonkezdése, míg máskor a DRS-t dicséri, Vettel a Red Bull első győzelmét szerzi, Alonso újra száz százalékos a bukása után – április 19. legemlékezetesebb F1-es kötődésű hírei következnek az elmúlt 14 évből.
2014: Csak a legnagyobb sajátja, hogy képesek belátni, amikor valaki átmenetileg jobb náluk. Sebastian Vettel tavaly e napon őszinte elismerte, hogy akkori red bullos csapattársa, Daniel Ricciardo jobb munkát végez nála, ezért győzi le őt folyton az időmérőkön és a futamok többségén is.
2013: Nico Rosberg állítja, nem viselte meg a nehéz évkezdés, és az, hogy az első néhány versenyt követően jelentős ponthátrányba került mercedeses csapattársával, Lewis Hamiltonnal szemben. Mintha csak az idei nyilatkozatait hallanánk, annyi különbséggel, hogy 2013-ban még nem a vb-címért folyt kettőjük házon belüli párharca.
2012: Michael Schumacher élvezi, hogy ilyen erős és szoros az aktuális F1-es mezőny, még ha ez azzal is jár, hogy egy kis hiba is elég ahhoz, hogy valaki rögtön a sor végén találja magát. Mint mondja, szerinte rendkívül izgalmas az, hogy amíg az egyik hétvégén az első sorból rajtolhatnak, addig a következőn lehet, hogy a top10-be se férnek be.
2011: Nico Rosberg szerint a frissen bevezetett DRS (állítható hátsó szárny) az F1 történetének legjobb innovációja lehet, aminek köszönhetően minden eddiginél izgalmasabb versenyeket és több előzést láthatnak a nézők. Erről persze azóta is megoszlanak a vélemények, hiszen az egyenesben történő kikerülések nehezen minősíthetőek előzéseknek, persze nem mindig csak ezeket segíti elő a DRS sem.
2009: Egy nappal azután, hogy megszerezte a Red Bull első F1-es pole-pozícióját, csapata első nagydíjgyőzelmét is begyűjtötte az esőtől áztatott Kínai Nagydíjon Sebastian Vettel. A Red Bull kettősgyőzelméhez Mark Webber második helye járult hozzá, míg mögöttük a Brawn GP két versenyzője ért célba, Jenson Button, Rubens Barrichello sorrendben.
2008: Még mindig minden Max Mosley szexbotrányától hangos. Most épp Mark Webber, a Red Bull pilótája szólalt fel az FIA-elnök leváltását követelve, mondván, árt az F1 hírnevének egy efféle botrány, és ezt nem engedheti meg magának egy világbajnoki versenysorozat.
2007: A McLaren vezetői, Martin Whitmarsh és Ron Dennis tagadják azokat a találgatásokat, melyek szerint a kétszeres világbajnok Fernando Alonso zavarba jött volna újonc csapattársa, Lewis Hamilton tempójától. Whitmarsh felhívta rá a figyelmet, hogy miközben minden Hamilton csodálatos bemutatkozásától hangos, addig Alonso tulajdonképpen három verseny után pontazonossággal vezeti a világbajnoki pontversenyt, ami nem egy zavarba jött versenyzőre utal.
2006: A Red Bull vezére, Dietrich Mateschitz egy nyilatkozatában kijelentette, hogy minden követ meg fog mozgatni annak érdekében, hogy Michael Schumacher a kedvükért otthagyja a Ferrarit, és a következő évtől már náluk versenyezzen. Ebből csak annyi valósult meg, hogy Schumacher elhagyta a Ferrarit, és átmenetileg visszavonult az F1-ből. Ám annál érdekesebb visszaolvasni ezt a hírt, amire ma már talán kevesen emlékeznek. A Red Bull mindenesetre nem búsult sokáig, a sokak által Schumi utódjának tekintett Sebastian Vettellel és négy egyéni, illetve konstruktőri vb-címmel vigasztalódtak.
2005: Alexander Wurz fogja helyettesíteni a hétvége San Marinói Nagydíjon Juan-Pablo Montoyát, miután a McLaren kolumbiai ásza teniszezés közben megsérült. Ez máig minden idők egyik legkülönösebb esete, ami miatt egy F1-es pilótának futamot kellett kihagynia.
2004: A Toyota türelmet kér szurkolóitól, mondván, hosszú távra terveznek az F1-ben, és jó munkához idő kell, ezért ne várjon tőlük senki azonnali sikereket. Ez állandóan visszatérő nyilatkozatuk lett az évek folyamán, mígnem egy nap már rövid távra sem terveztek tovább, összecsomagoltak, és egyetlen nagydíjgyőzelem nélkül, jó sok dollármilliárddal szegényebben elhagyták az F1-et.
2003: Fernando Alonso a HANS nyakvédő-rendszert dicséri, amikor úgy nyilatkozik, a Brazil Nagydíjon néhány nappal korábban elszenvedett balesete már teljesen a múlté, és abszolút száz százalékos formában és erőnléti állapotban várja a szezon folytatását. Ugyanezen a napon derült ki az is, hogy sem ő, sem Michael Schumacher nem kap büntetést interlagosi balesetéért.
2002: Mark Webber alatt kigyulladt a Minardi, amely két év után látogatott el újra Silverstone-ba tesztelni. Az ausztrálnak volt néhány forró pillanata a volánnál – ilyenkor persze nem jön az a híres brit eső!
2001: Juan-Pablo Montoya egyértelműen kijelenti, hogy csak akkor igazolna a Ferrarihoz, miután Michael Schumacher eljött onnan. A kolumbiai indoklással is szolgált, kertelés nélkül kimondva, amit lényegében mindenki tudott: Schumacher a Ferrarinál egyértelmű első számú pilóta, és az aktuális csapattársának semmi más dolga nincs, mint hogy segítse őt a versenyeken. Montoya persze nyilván sarkított és túlzott egy kicsit, amikor így fogalmazott, de érthető volt álláspontja, hogy miért nem óhajt a maranellóiakhoz igazolni. Az nem az a korszak volt, amikor ez egy győztes lépés lett volna.