WEC
Toyota: Rendkívül könnyű Alonsóval dolgozni
Általában az a hír járja, hogy Fernando Alonso nem könnyű eset egyik csapatnál sem. A Le Mans-i 24 órásra készülve a Toyota éppen ellenkezőleg vélekedik, a spanyol gyorsan beilleszkedett.
részletekSzétaprózhatja a McLarent a sok széria
A Renault-ra való váltás sem hozta meg a várt áttörést a wokingiaknál, továbbra is a középmezőnyt erősítik. A McLaren vezérigazgatója más sorozatokban is indítana autót, de az F1 marad elsődleges.
részletekBrundle szerint 2018 lesz Alonso hattyúdala az F1-ben
Az exversenyző, jelenleg az angol Sky szakkommentátoraként tevékenykedő Martin Brundle szerint Alonsónak ez az utolsó éve az F1-ben. Ezt egy vele folytatott beszélgetésre alapozza.
részletekA Toyota egy másik bolygón jár
A Porsche kiszállásával egyedül a Toyota maradt gyári istállóként a WEC-sorozatban, a végeredmény borítékolható. Egyre többen gondolják, hogy ezzel az érdeklődés is jelentősen megcsappan.
részletekAz F1-en kívülre is kacsingat a McLaren
Egy F1-es költségsapka lehetővé tenné a legendás brit márka számára, hogy a királykategórián kívül is megmérettesse magát. Szóba került a teljes indycaros szezon és a Le Mans-i indulás is.
részletekZavarták a rajongók Alonsót Spában
Általában pozitívumként emlegetik, hogy a WEC paddockja sokkal nyíltabb, mint a Formula-1-é: Fernando Alonso azonban múlt hétvégén a hátulütőket tapasztalta meg, minden alkalommal rajongók tömege üldözte.
részletekAlonso: Az F1 már túl kiszámítható
A McLaren spanyol pilótája az elmaradó győzelmek miatt úgy érzi, a Formula-1 iránt érzett szerelme kezd kihűlni, ráadásul a sportág rossz irányba halad szerinte.
részletekA Toyota alkalmazottjai indulnak a Nürburgringen
A TOYOTA GAZOO Racing egy Lexus LC-t vezető, Toyota alkalmazottakból álló csapattal áll rajthoz az idei Nürburgring 24 órás Hosszútávú Versenyen, amit ezen a hétvégén május 10. és 13. között rendeznek Németországban. A Nürburgring 24 órás Hosszútávú Verseny híresen kemény futam: az autók 24 órán köröznek a 25 km hosszú, 300 méteres szintkülönbségű és mintegy 200 kanyarral tarkított pályán, amelyet a hozzáértők a Zöld Pokolként is emlegetnek A TOYOTA GAZOO Racing 2007 óta vesz részt ezen a futamon, amely hozzájárul autói és pilótái tökéletesítéséhez.
részletekButton: Le Mans-ban is tartani kell Alonsótól
A korábbi Formula-1-es világbajnok, Jenson Button már izgatottan várja, hogy összecsapjon korábbi csapattársával, Fernando Alonsóval a Le Mans-i 24 órás versenyen.
részletekMaldonado: Ne hasonlítsák Verstappent hozzám
Max Verstappen olyan sűrűn került galibába a 2018-as szezon kezdetén, hogy eszünkbe juthat a pár évvel ezelőtti fő bajkeverő, Pastor Maldonado: a venezuelai szerint viszont a párhuzam nem helytálló.
részletekToyota: Csapatutasítás segítette Alonso győzelmét
Mike Conway a japánok 7-es számú autójában a spái 6 órás végén utolérte Fernando Alonsót a 8-as egységben, de előzés nem ok nélkül nem történt: a Toyota elismerte, hogy a pozíciók befagyasztásáról előzetesen megállapodtak.
részletekHét gyártó, olcsóság – alakul a WEC jövője
Reform előtt áll a Hosszútávú-világbajnokság. Mostanra egyetlen egy autógyártót érdekel a széria, amely a túlélés érdekében 2020-ra jelentősen átalakulna. Jean Todt mesélt az elképzeléseiről.
részletek