V6
Wolff: Nem buktak meg az új motorok
A motorokkal kapcsolatos F1-es szóváltás oda-vissza játékában ezúttal Toto Wolffnál a labda, aki megvédte a sportágat tavaly forradalmasító új technológiák bevezetését.
részletekA Red Bull is nyitott a kétmotoros F1-re
A Force India után a milton keynes-i gárdának is szimpatikus Bernie Ecclestone ötelete, azaz hogy 2017-től a V6-osok mellett a V8-asok is szerepet kapjanak az F1-es mezőnyben.
részletekMegvan Ecclestone ötletének első támogatója
Az F1 mindenható ura, Bernie Ecclestone a minap újabb ötlettel állt elő a V6-os kontra V8-as motorok ügyében, és felvetette, miért ne lehetne a kétféle erőforrás egyszerre jelen az F1-ben.
részletekEcclestone kétféle motort szeretne egyszerre
Továbbra is a levegőben függ, hogy a csapatok milyen erőforrásokat használhatnak 2017-től - az F1 84 éves vezetője szerint a sportágban jól megférnének egymás mellett a V6-osok és a V8-asok.
részletekMaradhatnak a V6-osok, de…
Az F1 kereskedelmi jogait birtokló Bernie Ecclestone hajlandó ugyan engedni a csapatok és a motorgyártók egyöntetű kérésének, de azért megszabta a maga feltételeit a kérdésben.
részletekGyártók: A V6-osokkal érjük el az ezer lóerőt
Bár az F1 vezére, Bernie Ecclestone szerint a V6-os hibrid erőforrások tehetnek a sportág összes jelenlegi problémájáról, a sorozatban érdekelt gyártók ragaszkodnak ehhez a motorformulához.
részletekEcclestone megint a V8-asokért kiált
Az F1 kereskedelmi jogainak birtokosa, Bernie Ecclestone meglehetősen egyszerűen látja a megoldást a sportág jelenkori problémáira: mindenről a V6 motorok tehetnek, hát vissza a V8-asokhoz!
részletekA Mercedes többet tudott az új szabályokról?
Szorosabb kapcsolatban álltak az FIA-val, amikor döntés született a 2014-es F1-es szabályokról, ezért nyög uralmuk alatt jelenleg a többi csapat – állítja Bernie Ecclestone.
részletekF1-Archív: Buttont aggasztja a Honda formája
Van der Garde jogi vitában, a Honda lassú Button alatt, Barrichello nyakát nyomja a HANS, Montoya pedig nem fél Schumachertől. Ezek voltak a fő beszédtémák az előző években március 14-én.
részletek"Néhány száz lóerő nem old meg semmit"
A népszerű kiscsapat névadója, Giancarlo Minardi szerint nem azzal kellene kezdeni az F1 nézettségének növelését, hogy technikai fronton hoznak változásokat - úgy véli, az 1000 lóerő csak jól hangzik, hatása nem sok lesz.
részletekRenault: Tartunk az 1000 lóerős motoroktól
Alig több, mint egy év telt el a V6-os turbók bevezetése óta, de az F1-es csapatok már átalakításokért és 1000 lóerőért kiáltanak - a Renault azonban fél, hogy ez ismét óriási költségekkel járna.
részletekSymonds szerint nem kell az 1000 lóerő
A Williams technikai igazgatója szerint fontosabb kérdések is vannak az F1-ben annál, hogy egy motor milyen teljesítményt képes leadni - úgy véli, a jelenlegi formula mindenki számára megfelelő.
részletek