DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 22. péntek

V6

Wolff: Nem buktak meg az új motorok

A motorokkal kapcsolatos F1-es szóváltás oda-vissza játékában ezúttal Toto Wolffnál a labda, aki megvédte a sportágat tavaly forradalmasító új technológiák bevezetését.

részletek

A Red Bull is nyitott a kétmotoros F1-re

A Force India után a milton keynes-i gárdának is szimpatikus Bernie Ecclestone ötelete, azaz hogy 2017-től a V6-osok mellett a V8-asok is szerepet kapjanak az F1-es mezőnyben.

részletek

Megvan Ecclestone ötletének első támogatója

Az F1 mindenható ura, Bernie Ecclestone a minap újabb ötlettel állt elő a V6-os kontra V8-as motorok ügyében, és felvetette, miért ne lehetne a kétféle erőforrás egyszerre jelen az F1-ben.

részletek

Ecclestone kétféle motort szeretne egyszerre

Továbbra is a levegőben függ, hogy a csapatok milyen erőforrásokat használhatnak 2017-től - az F1 84 éves vezetője szerint a sportágban jól megférnének egymás mellett a V6-osok és a V8-asok.

részletek

Maradhatnak a V6-osok, de…

Az F1 kereskedelmi jogait birtokló Bernie Ecclestone hajlandó ugyan engedni a csapatok és a motorgyártók egyöntetű kérésének, de azért megszabta a maga feltételeit a kérdésben.

részletek

Gyártók: A V6-osokkal érjük el az ezer lóerőt

Bár az F1 vezére, Bernie Ecclestone szerint a V6-os hibrid erőforrások tehetnek a sportág összes jelenlegi problémájáról, a sorozatban érdekelt gyártók ragaszkodnak ehhez a motorformulához.

részletek

Ecclestone megint a V8-asokért kiált

Az F1 kereskedelmi jogainak birtokosa, Bernie Ecclestone meglehetősen egyszerűen látja a megoldást a sportág jelenkori problémáira: mindenről a V6 motorok tehetnek, hát vissza a V8-asokhoz!

részletek

A Mercedes többet tudott az új szabályokról?

Szorosabb kapcsolatban álltak az FIA-val, amikor döntés született a 2014-es F1-es szabályokról, ezért nyög uralmuk alatt jelenleg a többi csapat – állítja Bernie Ecclestone.

részletek

F1-Archív: Buttont aggasztja a Honda formája

Van der Garde jogi vitában, a Honda lassú Button alatt, Barrichello nyakát nyomja a HANS, Montoya pedig nem fél Schumachertől. Ezek voltak a fő beszédtémák az előző években március 14-én.

részletek

"Néhány száz lóerő nem old meg semmit"

A népszerű kiscsapat névadója, Giancarlo Minardi szerint nem azzal kellene kezdeni az F1 nézettségének növelését, hogy technikai fronton hoznak változásokat - úgy véli, az 1000 lóerő csak jól hangzik, hatása nem sok lesz.

részletek

Renault: Tartunk az 1000 lóerős motoroktól

Alig több, mint egy év telt el a V6-os turbók bevezetése óta, de az F1-es csapatok már átalakításokért és 1000 lóerőért kiáltanak - a Renault azonban fél, hogy ez ismét óriási költségekkel járna.

részletek

Symonds szerint nem kell az 1000 lóerő

A Williams technikai igazgatója szerint fontosabb kérdések is vannak az F1-ben annál, hogy egy motor milyen teljesítményt képes leadni - úgy véli, a jelenlegi formula mindenki számára megfelelő.

részletek