Tervezés
Nem csak a Ferrari tervezte át a visszapillantót
Barcelonában különös visszapillantó tükrökkel láthattuk a Ferrarikat, amit azonban az FIA rögtön ezután betiltott. Most kiderült, nem csak az olaszok, hanem a Renault is érdekes megoldást eszelt ki.
részletekRaikkönen egyértelműen maradna 2019-ben is
Kimi Raikkönen nagyon jó viszonyt ápol Sebastian Vettellel és a Ferrari istállóval is. A lelkesedése a negyvenhez közel is töretlen, jövőre is maradna a Scuderiánál. Csapattársa ugyanezt szeretné.
részletek2019-re még jobb lehet a Toro Rosso-Honda
Sikeresnek nevezhető az együttműködés a Red Bull fiókcsapata és a japán gyártó között, már a tesztelésen is villantani tudtak. Pedig az igazi kiugrást a jövő évtől várják, addigra érnek igazán össze.
részletekÖnként „szívatta” magát a Renault
A minél jobb aerodinamikai hatékonyság érdekében hihetetlen kompaktra csomagolta új autójának erőforrását a Renault F1-es csapata. A megoldás kockázatos, akár a hűtés hatékonyságát is ronthatja.
részletekA Haas ferraris eszközöket használt autójánál
Az amerikai csapat F1-es debütálása óta szoros kapcsolatot ápol a maranellói gárdával, így nem csoda, ha új autójuk alapjának megtervezésénél is az olaszokra hagyatkoztak néhány dologban.
részletekA Force India szenvedett a halo beépítésével
A FIA eldöntötte, hogy 2018-ban már minden F1-es autón ott kell lennie a fejvédő eszköznek. A halo beintegrálása nem kis fejtörést okozott a csapatoknak, mint azt a Force India példája is mutatja.
részletekNagy csapatok borzalmas autói
Szinte minden nagycsapatnál előfordult már, hogy az élmezőnybe tartoznak, mégis igazi vesztes autó jut nekik a következő évben. A Ferrari, a Renault, a Red Bull és a McLaren sem úszta meg.
részletekKészen áll a Red Bull csodafegyvere
A Formula-1-es szakértők úgy gondolják, jövőre akár négy istálló is folyamatosan harcban lesz a futamgyőzelmekért. Komoly lépést tett most ebbe az irányba a Red Bull, akár ezen is múlhat a siker.
részletekMáris gondok a Honda körül
Valószínűleg nem érte hatalmas meglepetésként a Toro Rosso istállót, hogy a Hondára való átállás nem lesz zökkenőmentes. A japán erőforrás kialakítása ugyanis problémás a faenzaiaknak.
részletekRosberget nem lepte meg a Ferrari veresége
A 2016-os világbajnok nem bánta meg távozását a Formula-1-ből, elfoglaltabb, mint valaha. Nem lepte meg, hogy idén végül kikapott a Ferrari, de jövőbeli terveit is megosztotta.
részletekVisszatér a Williams a győzelmek útjára?
Néhány évizeddel ezelőtt a Williams istálló etalon volt a Formula-1-ben, számos világbajnoki címet zsebeltek be. Szeretnék megállítani a visszaesést, ehhez új koncepciót dolgozott ki a csapat.
részletekA Honda nem kritizálja az új szabályokat
2020 után jelentős változásokon esnek át a jelenleg érvényes motorszabályok, amit a Mercedes, a Ferrari és a Renault is kritizál. A Honda azonban látja a lehetőséget a javulásra.
részletek