Az új modell bemutatása után a csapat vezetője, Günther Steiner is beszélt arról, hogy az autó 90%-a Olaszországban készült el. A motort természetesen a Ferrari adja, a karosszériát pedig a Dallarától vette meg az amerikai istálló.
Gene Haas, a csapat tulajdonosa nem rejti véka alá a Ferrarihoz fűződő kapcsolatukat: „Nem titok, hogy sok eszközt használunk a Ferraritól, és ez az autónk alapjának megtervezésekor sem volt másképp.”
„Fél másodpercen belül szeretnénk lenni a Ferrarikhoz a versenyképesség érdekében. Tavaly messze voltunk ettől: azt mondanám, hogy egy, vagy másfél másodperccel voltunk lassabbak náluk, összességében pedig két másodpercre kerültünk a pole-tól, tehát ezt kellene a felére csökkenteni, ha tényleg versenyképesek akarunk lenni” - árulta el az amerikai szakember csapata céljait.
Haas szerint alakulata már így is letette névjegyét az F1-ben az elmúlt két évben: „Most még csak egy csapat vagyunk a többi közül, de szeretnénk egy ponton akár Lewis Hamilton előtt is lenni. Akkor már nem kérdeznék meg, hogy 'kik ezek az emberek?' Már most is tudják, kik vagyunk, és ez jót tesz nekünk. Két évet is túléltünk az F1-ben, és megmutattuk, hogy jól tudunk ezen a szinten is teljesíteni.”
„A tavaly előttünk végző csapatok csupán néhány ponttal szereztek nálunk többet a hatodik és hetedik helyen az összetettben. Érdekes volt ott lenni, és az előttünk lévő istállók is biztosan örültek, hogy ilyen közel voltunk, mert újabb kihívóval találták szembe magukat” - mutatott rá a kis különbségre a csapat elnöke.
„Az első évben úgy tűnt, hogy több csapatot harcra tudtunk kényszeríteni. A második szezonban sokan megoldották a problémáikat, és hirtelen lettek gyorsabbak. Kisebb a különbség az élcsapatok és a sereghajtók között, most már nem négy vagy öt, hanem három másodperc” - zárta gondolatait Haas.