Szabályváltoztatás
Széles autók 2017-től: már eldöntött kérdés
Az F1 hivatalos honlapjának a Mercedes első embere megerősítette, hogy teljes az egyetértés a csapatok közt abban, hogy növelik a tapadást és a leszorítóerőt. A szélesség a megoldás két fronton is.
részletekSprintverseny? Eltérő véleményen az élpilóták
Az F1-ben az utóbbi napokban újabb és újabb módosítások tervezetei ütik fel a fejüket, melyek nem aratnak osztatlan sikert a mezőny tagjainak körében, így véleményeik nagyban eltérnek egymástól.
részletekKérdés: A sebesség vagy a látvány fontosabb?
Az elsődleges kérdés, amit a jövő F1-ével kapcsolatban el kell dönteni, hogy a királykategória számára az autók minél dögösebb külseje vagy minél nagyobb sebessége a legfontosabb szempont.
részletekÚj gumiszabály: Egyelőre nincs egyetértés
Csapatonkénti eltérő gumiválasztás? Hat keverékből három egy hétvégére? Szabad kerékcsere rajt előtt? Joker-szabály? Kanadában mindez felmerült, ám nem egyeztek meg az F1-es csapatok.
részletek10 kérdés, 10 válasz a szabályváltozások kapcsán
A Stratégiai Csoport megszavazta, az F1-es Bizottság és a Motorsport Világtanács jóváhagyhatja. De pontosan mit is? És hogyan is fognak a tervezett változások megvalósulni? Kérdések és válaszok.
részletekBernie: Pontozott időmérő, fordított rajtrács
Ismét sikerült a frászt hoznia az F1 rajongóira Bernie Ecclestone-nak, akinek legújabb reformötlete alapjaiban forgatná fel a versenyhétvégék menetét. Visszasírjuk még az állórajtos safety cart?
részletekEldőlt: Jövőre még nem alakul át a Formula-1
Bár esély volt rá, hogy a sport már 2016-tól újabb komoly szabályváltozásokon esik át, az F1 Bizottság genfi gyűlésén a csapatok ez ellen szavaztak, mivel többségük szeretne még egy évet várni az átalakulással.
részletekÍgy változtatnák meg a szurkolók az F1-et
Az F1Fanatic a Stratégiai Csoport mai ülése kapcsán arra kérte twitteres követőit, hogy a #BernieBrainWave hashtag használatával adjanak tippeket, hogyan lehetne még izgalmasabbá tenni a versenyeket.
részletekIndyCar: Két duplázó futam, nem lesz állórajt
Több ponton is változtattak az IndyCar versenynaptárán 2015-re: az idei három helyett csak két helyszínen osztanak majd dupla pontokat, állórajt pedig nem lesz – jövőre legalábbis semmiképp.
részletek2015-től bevezetik a virtuális safety cart
A 2015-ös szezontól kezdve a sárga zászlós mentések biztonságosabbá tételének érdekében bevezetik a virtuális safety cart az F1-ben. A Le Mans-i stílusú lassú zóna alulmaradt a VSC-vel szemben.
részletek2015: Több vitatott szabályt is töröltek
Dupla pontok az utolsó futamon? Állórajt a safety car után? A csapat és a versenyző közti beszélgetés korlátozása? Úgy néz ki, a szurkolók mindezeket elfelejthetik, az F1 Bizottság döntött.
részletekNem változtatnak a biztonsági autós szabályon
A múlt héten merült fel, hogy változtatnak az F1 biztonsági autós szabályán, s a lekörözött autóknak egy extra kört írnak jóvá ezentúl. A javaslatot azonban több okból is elfogadhatatlannak találták.
részletek