Szabályváltoztatás
Retro – Hogy mit csinálnak az F1-gyel?!
2002. október 9-én hozta nyilvánosságra Max Mosley eszement elképzelését a Formula-1 megújításáról – melyet aztán rövidesen újabb elképesztő javaslatok követtek.
részletekWEC: Ahol az 1000 lóerő ellen harcolnak
Miközben az F1 zászlajára tűzte, hogy 1000 lóerős autókat szeretne a királykategóriában, az endurance-világbajnokság élmenőit most húzták vissza ezerig egy szabálymódosítással.
részletekSzigorúbb lett a pályaelhagyási szabály(?)
A tegnapi WMSC-ülésen bejelentették a legfontosabb 2016-os F1-es szabályváltozásokat – a pályaelhagyásra vonatkozó szabály látszólag szigorúbb lett, a büntetési rendszer viszont úgy tűnik, változatlan.
részletekRövidesen eldől, milyen lesz a jövő autója
Hamarosan végső döntés születhet a 2017-től megjelenő új generációs F1-es autók legfőbb jellegzetességeiről: most kiderül, milyen főbb jellegzetességekre számíthatunk.
részletekVissza a látványt a Formula-1-be!
A Red Bullt irányító Christian Horner szerint a 2017-re tervezett szabályok jelentik az egyetlen módot arra, hogy az F1 javítani tudjon az utóbbi években kissé megcsorbult renoméján.
részletekSuperpole a Formula-E-ben
A jól bevált recepten ne változtass – ezt az elvet követik a Formula-E-ben, ahol a nagy sikert arató első szezon után csak minimális módosítások következnek majd. Az egyik legnagyobb az időmérőt érintheti.
részletekSzéles autók 2017-től: már eldöntött kérdés
Az F1 hivatalos honlapjának a Mercedes első embere megerősítette, hogy teljes az egyetértés a csapatok közt abban, hogy növelik a tapadást és a leszorítóerőt. A szélesség a megoldás két fronton is.
részletekSprintverseny? Eltérő véleményen az élpilóták
Az F1-ben az utóbbi napokban újabb és újabb módosítások tervezetei ütik fel a fejüket, melyek nem aratnak osztatlan sikert a mezőny tagjainak körében, így véleményeik nagyban eltérnek egymástól.
részletekKérdés: A sebesség vagy a látvány fontosabb?
Az elsődleges kérdés, amit a jövő F1-ével kapcsolatban el kell dönteni, hogy a királykategória számára az autók minél dögösebb külseje vagy minél nagyobb sebessége a legfontosabb szempont.
részletekÚj gumiszabály: Egyelőre nincs egyetértés
Csapatonkénti eltérő gumiválasztás? Hat keverékből három egy hétvégére? Szabad kerékcsere rajt előtt? Joker-szabály? Kanadában mindez felmerült, ám nem egyeztek meg az F1-es csapatok.
részletek10 kérdés, 10 válasz a szabályváltozások kapcsán
A Stratégiai Csoport megszavazta, az F1-es Bizottság és a Motorsport Világtanács jóváhagyhatja. De pontosan mit is? És hogyan is fognak a tervezett változások megvalósulni? Kérdések és válaszok.
részletekBernie: Pontozott időmérő, fordított rajtrács
Ismét sikerült a frászt hoznia az F1 rajongóira Bernie Ecclestone-nak, akinek legújabb reformötlete alapjaiban forgatná fel a versenyhétvégék menetét. Visszasírjuk még az állórajtos safety cart?
részletek