A szövetség közleménye szerint az új tervezet korlátoz mindenféle, a versenyző felé irányuló üzenetet, beleértve, de nem kizárólag a csapatrádiós kommunikációt és bokszutca faláról belógatott információs táblát. A korlátozás minden esetben érvényes, amikor a versenyző az autóban tartózkodik a garázson kívül – kivéve a rajtrácsra kivezető körök között.
Az eredeti tervezet több helyen módosult:
- A csapat csak akkor figyelmeztethet egy versenyzőt egy kritikus műszaki hibára, ha egy rendszer vagy egy összetevő meghibásodása a küszöbön áll, s feltehetőleg véget vet az adott pilóta versenyének.
- A versenyzőket informálhatják a köridőikről és a szektoridőikről, de csak a sajátjukról, a versenytársakéról nem.
- A versenyzőkkel a bokszkiállást megelőző körben megoszthatnak ezzel kapcsolatos információkat – korábban viszont nem.
A decemberi tervezethez képest az új tervezet számos módosítást tartalmaz, így például számos, korábban engedélyezett üzenetet töröltek a listáról, melyek a következők:
- Az időmérő edzésen megadni a távolságot két autó között, hogy tiszta kört futhasson egy pilóta;
- A következő kiállás gumiválasztása;
- Egy adott keveréken megtett körök száma a versenytársak esetében;
- A versenytársak által használt keverékek;
- A versenytársak stratégiájára vonatkozó információ;
- A safety car-ablak;
- Az első szárny átállítása a következő kiállásnál;
- Emlékeztető a pálya határaira;
- A hátralévő körök száma.
A szövetség emellett a kódolt üzeneteket is tiltja, s ennek gyanúja esetén azonnal jelentik a stewardoknak az esetet.