Szabályok
Lehet, hogy nehezebb lesz előzni 2017-től
A Mercedes mérnökigazgatója úgy véli, rettentően nehéz lesz összehangolni a következő két F1-es évad programját, sőt, az új szabályokkal az eredeti kívánalmak ellenkezőjét is elérhetik majd.
részletekÖsszefoglalás: Ez változik 2016-tól az F1-ben
Bár az átfogó technikai szabályváltozások csak 2017-re várhatóak, így is jó néhány dolog módosul majd az F1 következő szezonjában, ezeket foglaltuk egybe alábbi összeállításunkban.
részletek2017-ben kiderül, ki az igazán nagy tehetség
Ez a véleménye Rob Smedley-nek, aki szerint a két szezon múlva az F1-be érkező új technikai szabályok egyik fontos célja az lesz, hogy elválassza a jó pilótákat az átlagosaktól.
részletekMansell: A mai mezőny nem érhet a régiek nyomába
Hiába a kiváló képességű pilóták, a versengés jelen helyzetben nem lehet olyan szoros és sokrétű az F1-ben, mint néhány évtizeddel ezelőtt volt - mondja Nigel Mansell, aki szerint csak egy megoldás létezik.
részletekJövőre három kipufogója is lehet egy F1-es autónak
Meglepő szabálymódosítást fogadott el a Motorsport Világtanács, amely a Formula-1-es autók motorjainak hangosabbá tételét célozza. 2016-ban akár három kipufogócső is megjelenhet a modelleken.
részletekWilliams: Nem akarunk nagyobb költségeket
Jogos a kérdés, hogy ki szeretne egyáltalán, de a grove-i F1-es csapat hangot is adott ennek - ha a Stratégiai Csoport hétfői ülése nem várt eredményt hoz, harcolni fognak a magas költségek ellen.
részletekA szabályalkotók nem látják a fától az erdőt?
A túl összetett és logikátlan előírások miatt sújtotta kritikával az F1-es szabályok kidolgozóit a korábbi pilóta, Gerhard Berger. Az osztrák szerint valami nagyon elcsúszott, hiszen sohasem a versenyzésé a főszerep.
részletekButton: Ha mi szeretjük, a rajongók is szeretni fogják
Jenson Button szerint van egy egyszerű módja annak, hogy a nézők érdeklődése ismét nőjön az F1 iránt - csupán a versenyzőknek is azt kell mutatniuk, hogy szeretik, amit csinálnak.
részletekZűrzavartól tartanak a csapatok a spái rajtnál
Noha az elmúlt hetekben a csapatok és a versenyzők is semmiségnek titulálták az F1-be a Belga Nagydíjtól érkező szabályváltozást, most mégis olyan hírek keringnek, amelyek szerint igen nagy az aggodalom.
részletekEgy orvosság létezik az F1 bajaira: Szabad motorfejlesztés
Az F1-es mezőny legszókimondóbb csapatfőnöke, a Toro Rossót irányító Franz Tost szerint csak egyetlen módon lehetne összesűríteni a mezőnyt és izgalmasabbá tenni a versenyeket.
részletekFélnek a csapatok - Túl gyorsak lehetnek az új autók?
Bár az utóbbi időben nagy lendületet vettek az F1-es autók átalakításáról szóló tervek, most mégis aggodalmak merültek fel a koncepcióval kapcsolatban. A csapatok egy évvel eltolnák a bevetést.
részletekNe várjunk csodát a Spában érkező új szabályoktól
Az FIA nemrég bejelentette, hogy a Belga Nagydíjtól az F1-es pilóták kevésbé vehetik majd igénybe a csapat segítségét a versenyeken, ám a mezőny tagjai máris figyelmeztetik a rajongókat, hogy ne várjanak változást.
részletek