DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 8. vasárnap
F1

Tényleg több állórajt is lehet idén az F1-es futamokon?

A tesztek közeledtével rádióműsorunk legújabb adásában már a Formula-1-be idén érkező új szabályokat tekintettük át részletesen. Az autók jelentősen átalakulnak, de van olyan rész, amit még mindig bizonytalanság övez.

Az Autósport és Formula Magazin már az éterben is hallható, köszönhetően a szegedi Tisza Rádió Plusz rádióállomással folytatott együttműködésünknek, amelynek stúdiójában minden héten átrágjuk az elmúlt napok történéseit az autóversenyzés világából.

Nő a tapadás, nő a kanyarsebesség, és ezáltal látványosan javulnak majd a köridők is az idei F1-es szezonban - ezek a jellemzők már hónapok óta közszájon forognak a sport berkein belül, de a legfontosabb kérdés még mindig nyitott. Látványosabb, élvezhetőbb lesz-e a Formula-1 az átszabott autók által? Podcastünkben körbejártuk, hogy milyen hatásokkal járhat az aerodinamikára és a motorokra vonatkozó szabálymódosítás, és előszedtük azt a témát, amiről két hónapja feltűnően hallgatnak a bennfentesek: most akkor tényleg elfogadták azt a szabályt, miszerint mostantól minden safety car-szakasz után állórajttal folytatódik a verseny?

sepang-start



Az adás minden szerdán 17 órától hallható a Tisza Rádió Plusz online műsorán, emellett pedig a Formula.hu weboldalán is megjelenik podcast formájában.

Alább egy kattintás után már indul is friss műsorunk!

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: