DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2025. december 14. vasárnap

Pirelli

Hamilton unalmas versenyt jósol

A brit F1-esnek Szocsiban még gumi- és tempóelőnnyel is kihívást jelentett megelőzni egy másik autót, így kevés izgalomra számít a vasárnapi futamon. A helyzeten a gumistratégiák sem segítenek.

részletek

Gumiháború nem, de új gyártó jöhet az F1-be

Kihívót kapott a Pirelli az F1 2020-2023 közé kiírt gumitenderére, ám mielőtt felcsillanna a rajongókban a remény, továbbra sem lesz gumiháború a sorozatban. A Pirelli szakembere elárulta, miért nem.

részletek

Miért mentek tönkre ennyire Raikkönen gumijai?

Eső, Ericsson, Hamilton, Bottas, lágy keverék - nagyjából így lehetne címszavakban összefoglalni a Ferrari monzai futamgyőzelmébe kerülő probléma okát.

részletek

Kihívót kapott a Pirelli a 2020 utáni időszakra

Jean Todt, az FIA elnöke Monzában megerősítette, hogy „egynél több” gumigyártó jelentkezett a 2020-tól 2023-ig tartó időszakra kiírt pályázatra – sajtóhírek azt is tudni vélik, ki a másik érdeklődő.

részletek

Észszerű nevet kapnak a gumikeverékek

Megkönnyebbülhetnek a rajongók, akik a fejüket fogják a hiper, ultra, szuper előtagoktól és a szivárvány színeitől: 2019-től már csak kemény, közepes és lágy gumikról fogunk beszélni.

részletek

Két kötelező kiállás sem segítene a versenyeken

A háttérben folynak az egyeztetések, milyen gumiszabály pezsdíthetné fel a nagydíjak izgalmait. A Pirelli szerint minél több megkötést találnak ki, annál kevésbé lesz sokszínű a stratégia és eseménydús a futam.

részletek

Mozgalmas nyara van a Pirellinek

Az elmúlt hétvégék történéseit figyelve nem a „nyári uborkaszezon” kifejezés ugrik be először. Az autogumiplaza.hu, a Pirelli versenyabroncsok hazai forgalmazója nem unatkozik a nyár folyamán.

részletek

Nagy kihívás lesz mindenkinek a 18"-os kerekek bevezetése

A Formula-1 2021-ben lecseréli a szemünk által már jól megszokott 13”-os kerekeket, és 18”-osak érkeznek helyettük. Mario Isola beszélt a szükséges változtatásokról.

részletek

A Pirelli elégedett 2018-cal és magabiztos a jövő évvel kapcsolatban

Átlagos, „normális” tesztet zárt a Pirelli a Hungaroringen a gyár első embere, Mario Isola szerint. Az olasz szakember elmondta, a gyárnál alapvetően elégedettek az idei gumikínálat működésével, bár előfordulhatnak változások. Szóba került a jövő év is, holott még hivatalosan el sem dőlt, ki szállítja a gumit 2019-ben a mezőnynek.

részletek

Mercedes: Túl sokat kértünk Bottastól

Az F1-es Magyar Nagydíjon Bottas második helye sokáig érinthetetlennek tűnt, ám a finn többszörösen szerencsétlenül járva végül ötödik lett. A Mercedes utólag elvitte helyette a balhét.

részletek

Kérdés, hogy ezek után érkezik-e a Michelin

Hiába kíván visszatérni az F1-be a kétezres évek egyik nagy gumigyártója, az FIA által teremtett környezet több akadályt is a márka elé gördített. A 2020-as szezon okoz fejfájásokat.

részletek

Szponzortörténelem a Magyar Nagydíjakon

Egyetlen Formula-1-es verseny sem jöhet létre tőkeerős támogatók nélkül. Ez lehet az állam, de gyakrabban találunk példát egy tehetős szponzor segítségére. Nem volt ez soha másképp a Magyar Nagydíjak történetében sem, amelynek az elmúlt 33 kiírás során számos névadó szponzora volt már.

részletek