Nordschleife
Így teljesít a 2021-es F1-es autó a Nordschleifén
Egy népszerű videós Assetto Corsában, VR-ben próbálta ki, mire képes az F1-es autók új generációja a világ egyik legnehezebb pályáján. Az akció 2 percnél kezdődik.
részletekVajon mit tud a Cybertruck a Nordschleifén?
A Tesla gépszörnyetegének első virtuális változata a törésfizikájáról híres BeamNG-ben készült el, a pilóta pedig a népszerű videós, Jimmy Broadbent.
részletekGTA V: Túléli a gép a Nordschleifét?
Negyven, számítógép által irányított autó a világ egyik legnehezebb pályáján - vajon hogyan teljesít a GTA V mesterséges intelligenciája a Nordschleifén?
részletekMINI Cooper SE: Zöld üzemmód a „Zöld Pokolban”
Ennél hatékonyabbat egyszerűen nem lehet autózni: a műszerfalon elhelyezett billenőkapcsolóval két működési üzemmódban állítható fékerő-visszatáplálásnak köszönhetően a MINI Cooper SE úgy vágtatott végig a „Zöld Pokolként” ismert Nürburgring legendás, Nordschleife aszfaltcsíkján, hogy vezetője egyszer sem lépett rá a fékre.
részletekRemek pozícióból nulláztak Micheliszék
A harmadik németországi futamon a rajt után kiváló kilátás nyílt Michelisz Norbert és Tassi Attila előtt, ám egy koccanás és egy technikai hiba megakadályozta a magyarokat egy igazán jó eredményben.
részletekWTCR: Először nyert a ralikrossz-világbajnok, Tassi a top 5-ben
Tassi és Michelisz is jó pozícióból rajtoltak a Nordschleifén, de mindketten pozíciókat veszítettek a hétvége második futamán. A harmadik helyért vívott harcban ütközött Huff és Tarquini.
részletekMichelisz futamot nyert a Nordschleifén
A WTCR versenynaptárának legfélelmetesebb pályáján szerezte meg első 2019-es győzelmét Michelisz Norbert: a rajt után első helye nem volt veszélyben, a két Münnich-Honda végzett még a dobogón.
részletekA Volkswagen ID. R első tesztje a Nordschleifén
Wolfsburg / Budapest, 2019. április 29. – Egy nappal az új ID. R a Nürburgringen tartott világpremierjét követően Romain Dumas a Nordschleifén máris teljesítette az első tesztköröket a tisztán elektromos hajtásrendszerű versenyautóval. A 20,832 kilométer hosszú pályaszakaszon a francia pilóta átfogó tesztprogramot hajtott végre, a rendelkezésre álló idő optimális kihasználása érdekében felváltva futva az ID. R két példányával. Ezzel kezdetét vette a Volkswagen Motorsport felkészülésének végső szakasza, amelynek célja, hogy az 500 kW (680 LE) teljesítményű versenyautóval az elektromos járművek új körrekordját állítsa fel az Eifel-vidék nagymúltú pályáján.
részletekA Nordschleife-körrekordra pályázik a Volkswagen I.D.R.
Wolfsburg / Budapest, 2019. április 5. – Új kihívással néz szembe az I.D.R.: a nyáron egy új rekord felállítását tervezik a Nürburgring-Nordschleifén. A Volkswagen Motorsport csapata ezért intenzíven dolgozik a tisztán elektromos meghajtású versenyautó folyamatos fejlesztésén. A tesztelési és fejlesztési szakasz középpontjában a jármű hatékonyságának növelése áll. A két elektromos motor hajtotta, 500 kW (680 LE) rendszerteljesítményű ID.R az előfutára a Volkswagen tisztán elektromos meghajtású járművekből álló ID termékcsaládjának.
részletekIlyen egy F1-IndyCar öszvér
A Super GP elnevezésre hallgató versenygépet egy Formula-1-es és IndyCar-autóból gyúrták össze, aztán tesztelték is az iRacingben – a Nordschleifén, télen, VR-szemüveggel. Extrém.
részletekHogyan boldogul egy kezdő a Nordschleifén?
Ha van egy barátnőd, aki még sosem játszott autóversenyzős-szimulátoros játékkal, nem biztos, hogy a Zöld Pokolban tanácsos megtennie az első körét – legalábbis az alábbi videó erről tanúskodik…
részletekHatalmasat szaltózott egy Porsche a Nordschleifén
A legendás német pálya ismét bebizonyította, hogy nem véletlenül hívják Zöld Pokolnak – szerencsére csak az autó tört rommá, a benne ülő pilóta megúszta a látványos balesetet.
részletek