Újra a Nordschleifén versenyzett Max Verstappen, immár az NLS széria csúcskategóriájában, a GT3-ban. A holland végig az első helyért küzdött, az időmérőn három másodperc lemaradással az abszolút harmadik rajtkockába kvalifikált, a futamon pedig rögtön az élre állt és magabiztos győzelmet szerzett. A négyszeres világbajnok ismét a szimulátorversenyzésen nevelkedett Christopher Lulhammel osztozott az autón, ezúttal az Emil Frey Racing #31-es Ferrari 296 GT3 versenygépén.
Két héttel azt követően, hogy GT4-es autóval rajthoz állt az NLS-ben (Nürburgring Langstrecke Serien) – hetedik helyet szerezve a CUP3 kategóriában egy 425 helyett 325 lóerőre leszabályozott Porsche Caymannal –, szereplésével pedig kvalifikált az A-licenszre, Max Verstappen nem tétovázott: szeptember utolsó hétvégéjén, szombaton már a GT3 géposztályban állt rajthoz ugyanezen sorozat kilencedik fordulóján.

A délelőtti időmérőn, amely köd miatt késéssel indult, Verstappen remekelt: rögtön legelső körével, nedves pályán, esős abroncson 24 másodperccel a mezőny elé ugrott. Slick gumin azért zárult a különbség, Verstappen 8:09,126-os körrel végül a harmadik helyen végzett a #31-es Ferrari 296 GT3-mal, csupán három másodperccel a pole-t megszerző BMW mögött. (Kiemeljük: ezúttal nem zavarnak be különböző kategóriák és alkategóriák, abszolút eredményről van szó, a teljes eredménylista itt található meg.)
A RacingNews365.com információi szerint Verstappen pénteken, ideális időjárási körülmények mellett egy 7:45-ös köridőt is összerakott, amit hivatalosan nem mértek, de pályarekord lenne a Zöld Pokolban.
Már a rajtnál az élre állt Verstappen
A délben rajtoló futam kezdetén minden Verstappen kezére játszott: remek startot vett, és az első kanyarban már vezetett. A #31-es autó uralta a négyórás versenyt: az első két etapban vezető Verstappen 70 másodpercig feltornázta az előnyt. A futam második felében Lulham vette át a volánt, aki végül 28 kört követően 20 másodperc előnnyel hozta be a célba a Ferrarit.
A második helyen a #9-es számú Ford Mustang GT3 ért célba, a legénységben az egykori GP3-ban szereplő Jann Mardenborough-val.
Verstappent fogjuk még látni a Nordschleifén: a holland fő célja a két NLS-fordulóval az volt, hogy felkészüljön a nürburgringi 24 órás versenyre – amelyre 2026 májusában kerül sor.
