Május utolsó hétvégéjén zajlott a Nürburgringen az év legfontosabb eseménye, az idén ötvenedik alkalommal megrendezett 24 órás futam, amelyen egy magyar versenyző: Lengyel Ádám is rajthoz állt. Ádám ezúttal nem megszokott csapata, a Car Competition Racing Team, hanem a Toyota Gazoo Racing Europe színeiben indult. Ennek megfelelően a Toyota GT86 CS-Cup versenyautót egy alternatív üzemanyaggal hajtott Toyota GR Supra GT4-esre cserélte, Molnár Bendegúz helyett pedig három fiatal német tehetséggel: Adrian Brusiusszal, Finn Unteroberdörsterrel és Lars Peuckerrel osztozott a cockpiton.
A gyári csapat kiváló tempót diktált, ám a hajnali órákban Adrian Brusius balesetet szenvedett. A szerelők emberfeletti munkával 2 óra alatt ismét versenyképes állapotba hozták a Suprát, a pilóták pedig apait-anyait beleadva igyekeztek lefaragni a hátrányt. Ennek során Lengyel Ádám, aki a négyesen belül a legjobb mért idővel már a kvalifikáción kitüntette magát, megfutotta a csapat legjobb versenykörét (8:58,109). Ez is hozzájárult ahhoz, hogy a Toyota végül két Porsche (egy 911 GT3 Cup és egy Cayman GT4CS) mögött a kategória harmadik helyén, összesítésben pedig hatvanötödikként zárta a futamot.
A magyar versenyző rengeteg élménnyel és még több tapasztalattal gyarapodva búcsúzott a versenytől, nem utolsósorban annak is köszönhetően, hogy a boxban nem kisebb legenda istápolta őket, mint Kazuki Nakajima, egykori F1-es versenyző, a Toyota Gazoo Racing európai tagozatának alelnöke. A háromszoros Le Mans-i győztes, egyszeres WEC világbajnok Nakajima nem csak jó tanácsokkal látta el a fiatalokat, de a biztonsági övek bekötésében is segédkezett, a futam után pedig külön gratulált Lengyel Ádámnak a hétvége során nyújtott teljesítményéhez.