Motorszabály
Miért nem változtatna a Renault a szabályokon?
Ugyan időnként egy-egy futamgyőzelem összejön a Renault-nak motorszállítóként, de 2014 óta egyértelműen kiesett a nagy esélyesek közül. Miért akarja mégis a problémás formula megtartását?
részletekA Ferrari ellenáll a Red Bull ötletének
Nagy a háborgás a motorok terén tervezett további szigorítások miatt, miszerint négyről háromra csökkenne az évi limit. A Red Bull megakadályozná ezt, a Ferrari azonban ellenáll.
részletekHamilton: Csúcsra járatott motorok kellenek
Lewis Hamilton a szabad, kemény versenyzés híve, nem örül, hogy takaréklángon kell használni az erőforrásokat a szabályok miatt. Szeretné, ha csúcsra járatott motorokkal lehetne száguldani.
részletekEzért van szükség az új motorszabályokra
Ross Brawn elárulta, hogyan küszöbölnék ki az időnként már-már komédiára hajazó hátrasorolásos büntetések problémáját, és azt is kifejtette, miért is van szükség az egyszerűbb erőforrásokra.
részletekÁtverés lehet a gyártók kritikája az új motorszabály felé
A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner nem érti, hogy a három legnagyobb F1-es motorgyártó miért kérdőjelezte meg a 2021-től bevezetni kívánt formula egyes elemeit.
részletekAz új motorszabály a Red Bull kedvére tesz?
Évek óta több szakértő is szidja a jelenlegi motorszabályokat, mivel az erőforrás túlságosan bonyolult, halk és drága is. A Red Bull élen járt ebben, most azonban lelkesen várja a változást.
részletekKivonulással fenyeget a Ferrari-főnök
Nem tetszik a Ferrari vezetőségének a héten lefektetett új motorszabály, így rögtön felvetették a kivonulás lehetőségét. Nem először tettek már ilyet, ám Marchionnétól ez az első alkalom.
részletekA Ferrari egy beszállítóját hibáztatja a bukott bajnoki címért
Maurizio Arrivabene szerint az elúszott idény okozója egy külső partner, de elismerte, jövőre a csapatnak is jobban kell figyelnie ezekre a területekre. A 2021-es motorszabályokról is beszélt: a Ferrari élhet vétójogával.
részletekLowe szerint a motorokon kívül mással is foglalkozni kellene
Folyamatos beszédtéma az F1-ben, milyen erőforrásokkal is lenne érdemes versenyezni. A Williams technikai igazgatója szerint azonban ez pont nem az a terület, amivel jobbá lehet tenni a sportot.
részletekMégsem lehet túl jó ötlet az új motorszabály
Szakemberek egy csoportja jelenleg is azon dolgozik, hogy a 2021-től bevezetendő új szabályok minden fél akaratát kielégítsék, ám a Haas csapatfőnöke kételkedik a következő generációs erőforrások egyszerűségében.
részletekOktóber végén jönnek az új motorszabályok
Heteken belül bejelentik a 2021-es erőforrásokra vonatkozó tudnivalókat, és nem sokkal később a költségplafont is – írja a német sajtó. A szabályalkotást is új alapokra helyezik a Stratégiai Csoport megszüntetésével.
részletekAz Aston Martin saját F1-es motort akar
Hétfőn jelentették be, hogy az Aston Martin lesz a Red Bull névadó szponzora 2018-tól, most pedig már saját Formula-1-es motorról beszélnek. Itt a Red Bull hosszú távú megoldása erőforrások terén?
részletek