Az F1 vezetői és az FIA a 2021-es motorszabályokon dolgoznak, de jelentős ellenállásba ütköznek: a Ferrari a kilépést lebegteti, amennyiben a formula nem lesz a csapat számára megfelelő, és kevésbé radikálisan, de a Mercedes is a pártjukon áll. Ebben a vitában a Red Bull a jófiú: a Milton Keynes-i csapat főnöke szerint a vezetésnek erélyesnek kell lennie.
„Úgy gondolom, a Libertynek és FIA-nak elő kell állnia egy szabályrendszerrel, és azt mondania: ez lesz a Formula-1, írjátok alá vagy ne írjátok. Akkor az egyes csapatok döntése lenne, folytatni-akarják-e a játékot vagy sem” – mondta a Racer lapnak a meg nem alkuvást javasló Christian Horner.
A Red Bull annak ellenére kész meghajolni a Liberty Media előtt, hogy ez a csapat pártolta a legradikálisabb változást – helyette a V6-os hibrid alap marad: „Hazudnék, ha azt mondanám, totálisan boldog vagyok, mert ideális esetben süvöltő V10-es vagy V12-es szívómotort szerettem volna. Mindenesetre megértem a kiválasztott motor mögött álló okokat. Felelősek akarnak lenni azzal, hogy biztosítják a költség, teljesítmény, zaj feltételeit. Minden ki van pipálva, amit egy Formula-1-es motornak tudnia kellene.”
„Már most érdeklődést tapasztalunk olyan gyártóktól, mint az Aston Martin (a Red Bull 2018-as névadó szponzora), feltéve, hogy megfizethető lesz és ésszerű keretek között marad” – tért ki Horner az esetleges új motorszállítókra. A Porsche kapcsán, melyet szintén emlegettek a Red Bullhoz kötve, már kevesebb hírrel szolgálhatott: „Nem hallottam felőlük semmit, leszámítva, hogy az egyik találkozón ők is ott voltak. Semmi többet.”