Motor
Kötelezővé teszik a légzsák használatát a MotoGP-ben
Már az idei szezontól kezdve mindhárom kategória versenyzőinek kötelező lesz viselniük a rendszert, amely a vállukat, a kulcscsontjukat és a gerincüket hivatott az eddigieknél is jobban védeni.
részletekÚjabb világverő motor készülhet a Mercedesnél
Hiába nyertek meg az utóbbi négy évben minden vb-címet az F1-ben, a német márka csapata fáradhatatlanul dolgozik új autóján. Motorfőnökük, Andy Cowell betekintést nyújtott a részletekbe.
részletekRoss Brawn is a jobb motorhangok mellett
A pilóták szinte egyöntetű véleménye, hogy a jelenlegi Formula-1 nélkülözi a szép motorhangot. Ami biztató a rajongók számára, hogy Ross Brawn is változtatna ezen, ahogy máson is.
részletekMotorszállítók jöttek-mentek
A bonyolult turbómotorok nem vonzzák az új gyártókat a Formula-1-be, immáron negyedik éve ugyanaz a választék. Korábban ez legkevésbé sem volt így, alig győztük követni.
részletekEcclestone: A Ferrari meglenne az F1 nélkül
Hamarosan egy éve az új vezetés regnál a száguldó cirkuszban, de a csatározások nem csökkentek. Bernie Ecclestone szerint a Ferrari létezne az F1 nélkül, fordítva már kevésbé.
részletekA határokat feszegeti a motorral a Mercedes
Könnyű letekerni és ezzel elérni, hogy megbízható legyen, de a németek nem ezt akarják, mert ez nem fog nekik világbajnoki címeket hozni - ezt állítja a motorrészleg vezetője.
részletekHakkinen: A Red Bull szintjén lesz a McLaren
A 2017-es év után egyre több új kérdést és izgalmat tartogat a következő esztendő. Mika Hakkinen beszélt az okokról, amiért mindenképp érdemes lesz majd követni a 2018-as F1-es szezont is.
részletekRicciardo: Még mindig nehéz eset a Red Bull
A bikák ausztrál pilótája szerint a jövő évi világbajnokság egyik fő esélyese lehet a Red Bull, ha sikerül elkerülnie a tavalyihoz hasonló, nagyon gyenge kezdést. Azt elismeri, nehezen beállítható az autó.
részletekTélen is biztonságban kétkerekűvel
Nem csak az autósoknak, de a motorosoknak is készülni kell a hidegre, valamint a csúszós utakra - íme néhány tipp arról, hogy ezt hogyan és mivel érdemes megtenni.
részletekA Mercedes még mindig nem lépte át az 1000 lóerőt
A legerősebb F1-es motor továbbra is csak tart a kerek szám felé, annak ellenére, hogy már 2017-ben szóba jött, sikerült túljutni az 1000 lóerős teljesítményen. Az 50 %-os hőhatékonyság is csak laboratóriumi körülmények között értendő.
részletekMcLaren: Azonos motort kapunk a többiekével
A wokingi alakulat szeptemberben elégelte meg a Hondával nyújtott sikertelenséget, és ekkor egyeztek meg a Renault-val. Boullier leszögezte: ugyanazt a motort fogják kapni, mint például a Red Bull.
részletekRoss Brawn reagált a motorhang hiányára
Motorfronton a helyzet nem egyszerű. A jelenlegi szállítók nem akarnak változást, a Formula-1 vezetése azonban az új gyártókat és a rajongókat is szeretné a száguldó cirkuszba vonzani.
részletek