A bikák alternatív megoldást kerestek a lassúnak és megbízhatatlannak tartott Renault helyett, de a beszűkült piac nem kínált megfelelő alternatívát. A Mercedes és a Ferrari nem kívánt segíteni egy riválisnak azzal, hogy erőforrásokat ad, a Honda pedig még a franciáknál is gyengébb lehetőségeket nyújtott (ráadásul Ron Dennis exkluzív szerződést kötött a japánokkal és jó eséllyel megtorpedózta volna a megállapodást).
A Red Bull így maradt a Renault-nál (TAG Heuer néven), a viszony azonban igen hűvös maradt a felek között, ami azóta sem sokat javult. A bikákat többször is összehozták már a Hondával a közeli jövő kapcsán, ezt az elképzelést pedig nem is igazán igyekeztek cáfolni a felek. Jelenleg a japán gyártó a Red Bull fiókcsapatát, a Toro Rossót látja el motorokkal.
Milyen átnevezett motorokkal találkozhattunk már a száguldó cirkusz történetében? 2001-ben a Prost istálló Ferrari motorokat használt, névadó szponzorként pedig megszerezték a tajvani Acert, így lett az együttműködésből Prost-Acer. Ugyanakkor kezdődött egy kétéves megállapodás a Minardi és az Asiatech között, ami valójában a hivatalosan kivonult Peugeot cég feltuningolt, V10-es erőforrásait takarta. Nagy sikerek nem jöttek, néhány pontocska volt a termés mindkét esetben. A Minardi 2000-ben a Ford motorjait is Fondmetal névre keresztelte egy szponzori szerződés miatt, később pedig European lett belőle.
Világbajnoki címet szerzett 1997-ben a Williams-Renault formáció, ám a francia vállalat év végén elhagyta a Formula-1-et. A Franciaországban tevékenykedő Mecachrome vállalta, hogy fejlesztgeti az évek óta legjobbnak számító erőforrást, ám éppen ebben az évben esett látványosan vissza a Williams (a Benetton már korábban elkezdte) és emelkedett fel a Ferrari mellé a McLaren is.
A BMW 1986 végén távozott az F1-ből, ugyanakkor Megatron néven turbómotorjai még két éven át a sorozatban maradtak. Az amerikai cég az Arrows istálló főszponzorának egyik anyavállalataként vállalta az erőforrások fejlesztését. 1987-ben a Ligier is ezt a márkát használta.
Névadó szponzori szerződéssel jött létre 1997-ben a Sauber-Petronas is, amiben egy évvel korábbi Ferrari-motorok dolgoztak. Ez az együttműködés egészen 2005-ig fennmaradt. 1998-ban és 1999-ben a Benetton Playlife néven futtatta a korábbi Renault-erőforrásokat. 1999-ben a Williams és a BAR istálló autóit is Supertec-motorok hajtották. Az elnevezés Flavio Briatore egyik cégének köszönhető, de továbbra is a Mecachrome által felkészített korábbi Renault-motorokat takarta.
A TAG neve már az 1980-as években is megjelent a száguldó cirkuszban, méghozzá nem is gyenge eredményekkel. A Porsche turbómotorjait vették kissé kezelésbe technikai és financiális értelemben is, az együttműködés pedig felettébb sikeresnek bizonyult, a McLaren-TAG-Turbo (Porsche) ugyanis zsinórban öt világbajnoki címet szerzett (három egyénit Niki Lauda és Alain Prost révén és két konstruktőri győzelmet) 1984 és 1986 között.