Motor
Hatodszor is hibátlanul száguldott a Honda
Tizenöt nap sincs már hátra addig, hogy a Formula-1 mezőnye Melbourne-ben először pályára guruljon. A Honda változatlanul jó előjelekkel várhatja a szezont, a hatodik tesztnapon sem akadt gond.
részletekHülkenberg: Jelentősen jobb a Renault-motor
Azt ugyan továbbra is érzi, hogy nem került egy csapásra az élmezőnybe a francia gyári istálló, de ami a motort illeti, határozott fejlődést érez Nico Hülkenberg a keddi tesztnapot követően.
részletekVinales húzta be az utolsó katari tesztnapot
Szombathoz hasonlóan hétfőn is a hangvillások spanyolja bizonyult a leggyorsabbnak a MotoGP-sek utolsó téli felkészülésén, és Sepanghoz hasonlóan egy újonc lett a második. Marc Marquez harmadik hellyel hangolt az idénykezdetre, négy Yamaha az első hatban.
részletekHorner: A Honda olyan, mint egy svájci óra
A korábbi években a megbízhatatlanságáról hírhedtté váló Honda-motor a Red Bull csapatfőnöke szerint rendkívül megbízható, remek és könnyedén illeszkedik az RB15-ös karosszériájába.
részletekA McLaren már bánhatja, hogy kirúgta a Hondát
Jo Ramirez, a McLaren egykori csapatmenedzsere úgy gondolja, Wokingban végre türelemre lenne szükség a kapkodás helyett. Ha a Hondának adtak volna még két évet, mára kifizetődne.
részletek„A Honda egyszerűen fantasztikus”
Az energiaitalosok részéről már a téli szünetben is folyamatosan dicsérték a japán erőforrást. Az első heti tesztelés után sem változott a kép, a Toro Rosso technikai igazgatója szerint a motor kiváló.
részletekRed Bull: Az eddigi legjobb felkészülésünk
Süt az optimizmus az energiaitalos istálló főtanácsadójáról, már eddig is alaposan megdicsérte az új motorszállítót, a négynapos teszt végeztével pedig eddigi legjobb felkészülésükről beszélt.
részletekRed Bull: Honda-vibráció? Dehogy!
Barcelonában máris szárnyra kaptak olyan hírek, hogy a bikák a Honda-motor erős vibrációjától szenvednek a teszteken. A Red Bull ezt határozottan cáfolja és rosszindulatú híresztelésnek tartja.
részletekA Honda már a motor finomhangolásán dolgozik
Egyelőre sem a Red Bullnak, sem a Toro Rossónak nem lehet panasza a japán erőforrásra, amely megbízható működéssel és 224 körrel jelentkezett a második tesztnapon. Már a motor optimalizálása zajlik.
részletekA Honda kisebb motorja nem lett hátrány
Korábban a McLaren oldalán az extra mértékben lekicsinyített Honda-erőforrás komoly megbízhatósági gondokat okozott, most a Red Bull partnereként nem igazán vesztenek teljesítményt ezzel.
részletekValóban ütős lehet idén a Honda
Teljesen problémamentes első napot tudhat maga mögött a Honda, mind a Toro Rosso, mind a Red Bull versenyautójában tökéletesen működött a japán erőforrás, összesen 200 feletti megtett körrel.
részletekJöhetnének az 1500 lóerős versenyautók
A Pirelli egykori F1-es főnöke, Paul Hembery úgy véli, a száguldó cirkusz vezetőinek meg kellene fontolniuk, hogy 1500 lóerős autókkal lehessen versenyezni, hogy a versenyzők ismét „királyok” legyenek.
részletek