DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 21. szombat

MissionWinnow

Megtartaná névadó szponzorát a Ferrari

Az idei szezonban ismét látható volt a Mission Winnow kampány logója a Ferrari autóin, viszont továbbra sem biztos, hogy ez a jövőben is így lesz. A csapatfőnök egyelőre bizakodik.

részletek

Lekerült a szponzor a Ferrariról, mégis hosszabbítást terveznek

A Ferrari Formula-1-es csapatfőnöke, Mattia Binotto elmondása szerint már tárgyalnak a Philip Morrisszal a szponzori szerződésük meghosszabbításáról. Az olasz istálló annak ellenére teszi ezt, hogy a Mission Winnow logók az EU-s helyszíneken nem lesznek láthatók a Ferrarikon.

részletek

Nagy F1-es szponzorszótár (2020-as kiadás)

Szponzorszótárunk frissített kiadása ától cettig segít kiigazodni azon, hogy a csapatok versenygépein sorakozó feliratok és logók milyen cégeket és márkákat takarnak.

részletek

Az autó lefoglalásával fenyegetik a Ferrarit

Egy olasz szervezet jogi lépésekre készül az F1-es csapat ellen, amelynek idei autóján feltűntek a dohányipari háttérrel rendelkező Mission Winnow logói. Ezek a vád szerint dohányreklámok.

részletek

A Ferrari és a Ducati is ejtheti vitatott szponzorfeliratát

Sajtóértesülések szerint, a két vörös istálló úgy dönthet, hogy a 2019-es szezon további részére teljesen eltünteti a sokat vitatott Mission Winnow feliratot, ahogy idén már többször is megtették.

részletek

Eltünteti kétes főszponzora minden nyomát a Ferrari

Miután a Ferrari csapatnevéből eltűnt a Mission Winnow felirat, a csapat a számos szponzormatricát is leszedi az SF90-ről Ausztráliában. Camilleri azt ígéri, az új dizájn meglepetést tartogat a rajongóknak.

részletek

Csendben hivatalos nevet váltott a Ferrari

Módosított nevezési listát adott ki az FIA, melyen két változás figyelhető meg. Az egyik a Ferrarit övezi: a csapatnévből eltűnt a vitát generáló „Mission Winnow” rész.

részletek

Nem félnek, hogy le kell szedni a Ferrari szponzormatricáit

Tovább gyűrűzik a Mission Winnow-t övező felhajtás: a szponzor állítja, nem dohányterméket hirdet, ezért a reklám teljesen legális. Egy ausztrál aktivista azt hangoztatja: egyértelmű, mire megy ki a játék.

részletek

A Ferrari bajban lehet szponzora miatt

A Ferrari, bár még el sem kezdődött a szezon, máris szabálysértést követhet el, ha Ausztráliában rajta lesz az autókon a Philip Morris Mission Winnow logója, ahol tilos dohányterméket reklámozni.

részletek

Új festést és nevet is kaphat az idei Ferrari

Változásról szólnak az Olaszországból érkező hírek: a sajtó szerint az évforduló apropóján elkeresztelt SF-90-ról az eddigitől jelentősen eltérő színvilágban hullik le a lepel. A Ducati lehet a kapaszkodó.

részletek