MissionWinnow
Megtartaná névadó szponzorát a Ferrari
Az idei szezonban ismét látható volt a Mission Winnow kampány logója a Ferrari autóin, viszont továbbra sem biztos, hogy ez a jövőben is így lesz. A csapatfőnök egyelőre bizakodik.
részletekLekerült a szponzor a Ferrariról, mégis hosszabbítást terveznek
A Ferrari Formula-1-es csapatfőnöke, Mattia Binotto elmondása szerint már tárgyalnak a Philip Morrisszal a szponzori szerződésük meghosszabbításáról. Az olasz istálló annak ellenére teszi ezt, hogy a Mission Winnow logók az EU-s helyszíneken nem lesznek láthatók a Ferrarikon.
részletekNagy F1-es szponzorszótár (2020-as kiadás)
Szponzorszótárunk frissített kiadása ától cettig segít kiigazodni azon, hogy a csapatok versenygépein sorakozó feliratok és logók milyen cégeket és márkákat takarnak.
részletekAz autó lefoglalásával fenyegetik a Ferrarit
Egy olasz szervezet jogi lépésekre készül az F1-es csapat ellen, amelynek idei autóján feltűntek a dohányipari háttérrel rendelkező Mission Winnow logói. Ezek a vád szerint dohányreklámok.
részletekA Ferrari és a Ducati is ejtheti vitatott szponzorfeliratát
Sajtóértesülések szerint, a két vörös istálló úgy dönthet, hogy a 2019-es szezon további részére teljesen eltünteti a sokat vitatott Mission Winnow feliratot, ahogy idén már többször is megtették.
részletekEltünteti kétes főszponzora minden nyomát a Ferrari
Miután a Ferrari csapatnevéből eltűnt a Mission Winnow felirat, a csapat a számos szponzormatricát is leszedi az SF90-ről Ausztráliában. Camilleri azt ígéri, az új dizájn meglepetést tartogat a rajongóknak.
részletekCsendben hivatalos nevet váltott a Ferrari
Módosított nevezési listát adott ki az FIA, melyen két változás figyelhető meg. Az egyik a Ferrarit övezi: a csapatnévből eltűnt a vitát generáló „Mission Winnow” rész.
részletekNem félnek, hogy le kell szedni a Ferrari szponzormatricáit
Tovább gyűrűzik a Mission Winnow-t övező felhajtás: a szponzor állítja, nem dohányterméket hirdet, ezért a reklám teljesen legális. Egy ausztrál aktivista azt hangoztatja: egyértelmű, mire megy ki a játék.
részletekA Ferrari bajban lehet szponzora miatt
A Ferrari, bár még el sem kezdődött a szezon, máris szabálysértést követhet el, ha Ausztráliában rajta lesz az autókon a Philip Morris Mission Winnow logója, ahol tilos dohányterméket reklámozni.
részletekÚj festést és nevet is kaphat az idei Ferrari
Változásról szólnak az Olaszországból érkező hírek: a sajtó szerint az évforduló apropóján elkeresztelt SF-90-ról az eddigitől jelentősen eltérő színvilágban hullik le a lepel. A Ducati lehet a kapaszkodó.
részletek