Alig két nappal a bemutatását követően máris balhé alakult ki a Ferrari új F1-es autója miatt, amely idén is magán hordozza a Phillip Morris dohányipari vállalathoz köthető Mission Winnow logóját. Az Európai Unión belül tilos dohányipari termékeket reklámozni, a cég pedig hiába tagadja már jó ideje, hogy nem cigarettát akar eladni az embereknek, a kezdeményezésük az első feltűnése óta rendszeresen falakba ütközik. A Ferrari tavaly ezt az üldözést annyival megoldotta, hogy helyszíntől függően többször leszedte és visszahelyezte a logókat, idén viszont hamar eldurvult a helyzet.
A keddi bemutatón követően egy fogyasztói jogokat védő olasz szervezet azzal fenyegette meg az istállót, hogy a fent említett okok miatt lefoglaltatja a versenyautót. A Codacons által kiadott közleményben kihangsúlyozták, hogy a helyi Egészségügyi Minisztérium is a kezdeményezés mögé állt, így közösen jogi lépéseket kezdeményeznek a Ferrari ellen.
A maranellóiak autóján először a 2018-as Japán Nagydíjon tűnt fel a szóban forgó márkanév, amit a következő szezon 21 versenyéből csak 11 alkalommal tudtak reklámozni az ellenállások miatt.