Igaz, akkor még csak ideiglenes jelleggel. Mindkét gárda a Philip Morris partnere, a dohányipari cég pedig az elektromos cigaretták irányába mozdult el az elmúlt időszakban, a dohánymentes jövőért kampányolva. Ezt igyekszik népszerűsíteni a kérdéses szponzorfelirat, ám ez a dohánytermékek reklámozása ellen szigorúbban fellépő országokban szintén törvénybe ütközhet.
A Ferrari esetében a téli tesztek után azonnal változott a versenyautó festése (és hivatalos neve is) Ausztrália előtt, mivel az olaszok el akarták kerülni a felesleges kockázatot. Kanadában és Franciaországban szintén az adott felirattól mentessé vált Sebastian Vettel és Charles Leclerc autója, miközben a Ducati ugyanezt tette nemrég Le Mans-ban.
A Motorsport.com (konkrétan meg nem nevezett források alapján) tudni véli, hogy a Mission Winnow felirat ezúttal jóval hosszabb időre kerül le a Ferrari és a Ducati versenygépeiről, könnyen lehetséges, hogy most már a teljes szezonra. Ezzel az idén már többször is alkalmazott csapatnév-váltást is el tudják kerülni (Scuderia Ferrari Mission Winnowról Scuderia Ferrari és viszont, valamint Mission Winnow Ducatiról egyszerűen Ducati Team).
A Philip Morris szóvivője, Simon Dowding a megszokott módon, kitérő választ adott. „Gyakorlatunknak megfelelően spekulációkat és pletykákat nem kommentálunk. Ahogy azt már a szezon előtt is nyilvánosságra hoztuk, a Mission Winnow feliratról versenyről versenyre döntünk, hogy az üzenet az adott helyszínen szerepeljen-e a versenygépeken, vagy sem.”