A maranellói istálló Scuderia Ferrari Mission Winnow néven szerepelt az eredeti, február elején kiadott nevezési listán. A csapat új névadó szponzora a Philip Morris International innovatív kampánya volt, amely a Ducati MotoGP-csapatát is támogatja.
Sokan azonban a dohányreklámozás bújtatott visszatérésének tartják a Ferrarival kötött együttműködést, Ausztráliában a szezonnyitó előtt már meg is indult a mozgolódás a támogató ellen. Bár PMI részéről hangsúlyozták, „a Mission Winnow nem reklámozza vagy népszerűsíti egyetlen termékünket vagy márkánkat sem”, a friss fejlemények alapján a Ferrari visszavonulót fújt a melbourne-i futam előtt.
Előbb egy módosított nevezési listát tett közzé az FIA, melyen a teljes csapatnév Scuderia Ferrarivá változott. Ezt követően a genfi autószalonon az autómárka vezérigazgatója, Louis Camilleri jelentette be: a szponzor matricái – amelyek számos felirat és logó formájában jelentek meg az SF90-en a bemutatón és teszten – lekerülnek az autóról az Ausztrál Nagydíjon. A hírről racefans.net számolt be, hozzátéve: Camilleri azt ígérte, a szponzorfeliratok helyére a rajongóknak szánt meglepetés került.
A jelek szerint a változás csak az Ausztrál Nagydíjat érinti, a második, Bahreinben rendezett fordulóra nem csupán a matricákat ragaszthatják vissza, de a hosszabb név is visszatérhet. A csapatoknak hét nappal előre kell az FIA felé jelezni névváltoztatási kérelmüket.
A Ferrarihoz nagyon hasonló együttműködést kötött a McLaren egy másik dohánycéggel. Az MCL34-en a British American Tobacco kampányszlogenje, – A Better Tomorrow – szerepel, a Ferrari kampányával ellentétben azonban ezt eddig nem kifogásolták.