Marketing
Miért tehet jót és rosszat is a MotoGP-nek a Liberty?
Feltehetően ugyanarra a sikertörténetre készül a motoros vb-vel a Liberty Media, mint az F1-gyel – szükség is lenne hasonlóra, ez azonban „áldozatokkal” járhat.
részletekTop 5 token, amelyek 2024-ben kihívást jelentenek a Solana piaci részesedése számára
A Solana (SOL) vezeti a pozitív trendet a kriptopénzek piacán, a Rekt Capital elemzője 115 dollár feletti potenciális emelkedést jósol. A token 33%-kal emelkedett a közelmúltbeli mélypontokról, visszaszerezve a támaszszinteket, és 27%-os heti növekedést mutat.
részletekTop 5 Meme érmék, amelyek könnyen 20X-50X nyereséget 2024-ben
A kriptopiac jelenleg korrekciós fázisban van, különösen az altcoinok körében, a spot Bitcoin ETF jóváhagyását követően.
részletekTe mennyire vagy otthon a tartalommarketingben?
A tartalomgyártás mint olyan az utóbbi években igencsak felértékelődött, és ma már azok a vállalkozások számítanak trendinek és lesznek sikeresek, akik valamiféle értéket adnak át még akkor is, amikor a saját terméküket vagy szolgáltatásukat hirdetik.
részletekSzövegírás kurzus vállalkozóknak, marketing szakembereknek, szakmabelieknek
A szövegírás minden cég életében egy kikerülhetetlen területet jelent. Megfelelő készségekre, fordulatos megfogalmazásra, történetmesélésre egyaránt szükséged lehet landing oldalak szövegezésénél, blogbejegyzések, termékszövegek írásánál, hírlevelek összeállításánál.
részletekF1: Nem fogjuk fizetőssé tenni a közvetítéseket
A Formula-1 médiajogi igazgatója, Ian Holmes elmondta, hogy nem tervezik fizetőssé tenni világszerte a száguldó cirkusz közvetítéseit, ugyanakkor jobb élményt nyújtanak az ilyen csatornák a nézőknek.
részletekA 3 leggyakrabban előforduló online marketing tévhit
A marketinggel kapcsolatban számos tévhit és félreértés van jelen a köztudatban, amelyekről érdemes néhány szót ejteni. A következő cikkben a 3 leggyakoribb tévedést szeretnénk bemutatni, hogy a vállalkozások számára elkerülhetők legyenek az alapvető marketing hibák.
részletekAz új F1-es vezér, akiről kevesen beszélnek
A sportág háromtagú vezetői testületének tagjai közül Chase Carey-t már tavaly megismerhettük, Ross Brawn pályafutását nem kell bemutatni, kevesen tudják azonban, ki a Forma-1 új, marketingért felelős ügyvezető igazgatója.
részletekSzesztilalom a Formula-1-ben?
Kimi Raikkönennek nem kell aggódnia, nem az F1-es versenyzők alkoholfogyasztását, hanem a különböző alkoholos termékek szponzorként való feltüntetését kívánja az Eurocare betiltani.
részletek