Maffei
Új csapat és Ryan Reynolds – hétfői F1-es hírek
Jelentkezett az F1-be a Hitech, új befektetőcsoport az Alpine-nál, Tsunoda is bemutatózik a Nürburgringen, Marquez beajánlotta magát a KTM-nél. Ezekről írtunk június 26-án.
részletekA Liberty szerint az F1 biztosan nem eladó
A sajtóban megjelenő híresztelések ellenére a Liberty Media vezérigazgatója mindenkit biztosított arról, hogy fel sem merült a Formula-1 esetleges eladása. Greg Maffei elárulta miért.
részletekLehet-e három egyedi versenyt rendezni egy országban?
Idén három amerikai helyszínre is ellátogat a mezőny, a Liberty Media vezére pedig úgy látja, hogy mind képes lesz kialakítani saját különlegességét.
részletekNew York szívesen látná az F1-et
Egy újabb amerikai helyszín lenne részese a Formula-1 versenynaptárának. Erről a Liberty Media főnöke beszélt nemrégiben. Greg Maffei elárulta, New York polgármestere felajánlotta segítségét egy jövőbeli versenyhez.
részletekMiért költ a Formula-1 százmilliókat Vegasra?
A királykategóriában példátlan módon a Formula-1 maga lesz a Las Vegas-i Nagydíj promótere, ráadásul 240 millió dollárért vásárolt telket, ahol felépítheti a bokszutca és paddock létesítményeit.
részletekDomenicali: Igazi versenyző kell az F1-nek Amerikából
A sportág számára még fontosabbá vált, hogy amerikai versenyzője vagy akár versenyzőnője legyen, de az illető nem kerülhet be pusztán nemzetisége alapján. A Las Vegas-i Nagydíjjal pedig még nagyobb lett az esély egy amerikai debütálásra.
részletekA Liberty-főnök felesége miatt mentek a rajtrácslányok
Kiderült az igazság arról, mi volt a grid girlök megszüntetésének kiváltó oka – állítja a svájci Blick. Sharon Maffei az USA Nagydíjon közölte férjével, hogy a lányoknak nincs helyük az F1-ben.
részletekAz F1 vitázik Bakuval, de az FE örömmel menne
Bár Azerbajdzsán fővárosának tavalyi Formula-1-es debütálása vegyes fogadtatásban részesült és a Liberty Media irányítása mellett hamar véget érhet az együttműködés, az elektromos rivális éppen egy ilyen pályáról álmodik.
részletekÚjra megváltozhatnak az F1-es motorok
A 2014-ben bevetett V6-os hibridek három évig még biztosan szolgálatot tesznek a sportágban, ám az F1 új tulajdonosa szeretne visszatérni az erősebb aggregátokhoz.
részletek